וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "אבו מאזן יכהן גם כראש הממשלה הפלסטינית"

11.5.2011 / 21:33

לפי הדיווח בסוכנות הידיעות 'מען', יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן יתמנה גם לראש הממשלה הפלסטינית. עוד נמסר בדיווח כי סגניו יהיו רה"מ המכהן פיאד ור"מ חמאס ברצועה הניה

"פתח וחמאס סיכמו ביניהם כי יושב ראש הרשות הפלסטינית אבו מאזן יתמנה גם לראש הממשלה הפלסטיני" – כך דיווחו (רביעי) גורמים פלסטינים לסוכנות הידיעות הפלסטינית 'מען'. על פי הדיווח, ראש ממשלת חמאס ברצועה איסמעיל הניה וראש ההמשלה הפלסטיני הנוכחי, סלאם פיאד, ישמשו כסגניו של אבו מאזן. לא ברורה מידת מהימנותו של הדיווח, ואין לו אישור מכל מקור אחר.

עוד דיווחו הגורמים כי ייתכן ובמקום איסמעיל הניה יתמנה אדם אחר מרצועת עזה שיוסכם על חמאס. בנוסף דיווחו כי פיאד יכהן גם כשר האוצר בממשלה הפלסטינית שתוקם. על פי הגורמים, חמאס התנה את הסכמתו להצעה למנות את אבו מאזן לראש ממשלה בכך ששני סגניו של אבו מאזן ייהנו מאותן סמכויות. "חמאס הסכים להצעה גם משום שבכך אי אפשר למנוע העברת כספים לרשות הפלסטינית", הוסיפו.

מפקד המשטרה הפלסטינית בגדה המערבית, הגנרל חאזם עטאללה, צפוי, על פי הגורמים הפלסטינים, להקים מחדש את המשטרה הפלסטינית ברצועת עזה תחת פיקוח מצרי וערבי. "הוא יהנה מסמכויות של שר פנים עד לקיומן של בחירות לפרלמנט ולנשיאות", ציינו. עוד גילו כי בשעות הקרובות צפויים חמאס ופתח לשחרר באופן הדדי עצירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully