וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירן על דגן: הציונים מודים ב"רעיון מטופש"

דובר משרד החוץ באירן התייחס לדברי ראש המוסד היוצא לפיהם תקיפה ישראלית באירן תהיה "רעיון מטופש" ואמר כי "מעניין שישראל מודה בכך

בעקבות התבטאותו של ראש המוסד היוצא, מאיר דגן, בנוגע לתקיפה אפשרית באירן, בטהרן לעגו לישראל על כך שדנה "ברעיונות מטופשים". סוכנות הידיעות הצרפתית דיווחה כי דובר משרד החוץ האירני, רמין מהמן פרסט, אמר היום (שלישי) כי זה "מעניין שגורמים בשלטון הציוני מודים שיש להם רעיונות מטופשים, כאשר בעבר כבר היו להם כבר הרבה רעיונות כאלה".

מהמן פרסט, שאמר את הדברים בישיבת העיתונאים השבועית שערך, התייחס לדבריו של דגן, שאמר כי "תקיפה אווירית על הכורים הגרעיניים באירן היא רעיון מטופש ואין בה כל יתרון. מי שתוקף באירן צריך להבין שהוא עלול לפתוח במלחמה אזורית שבמסגרתה יירו טילים מצד אירן וגם מצד החיזבאללה בלבנון".

דגן, בהופעתו הפומבית הראשונה מאז סיים את תפקידו, אמר את הדברים לפני מספר ימים בפני פורום עמותת הסגל הבכיר בשירות הציבורי, בכנס בנושא "מנהיגות ובטחון 2012". גם שר הביטחון, אהוד ברק, התייחס השבוע לאמירתו של דגן ואמר עליו כי "זה לא נבון לחלוק את מחשבותיו הלגיטימיות עם כלל הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully