וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט ביום העצמאות: "לא חוגגים שום חג"

אריאל נוי

9.5.2011 / 19:45

משפחת שליט תבלה חג נוסף באוהל המחאה, ונעם, אביו של גלעד, בראיון מיוחד לחג, מספר על הפסימיות וכי אינו מאמין לאמירות נתניהו כי הוא עושה הכל כדי לשחרר את בנו: "זו דמגוגיה זולה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. קריינות: אביב אברמוביץ', עריכת וידאו: יאיר דניאל)

כמו את כל החגים האחרונים, גם ביום העצמאות ה-63 של מדינת ישראל, תשהה היום (שני) ומחר משפחת שליט במאהל המחאה מול מעון ראש הממשלה בירושלים. "אנחנו לא חוגגים שום חג, אנחנו לא מתחפשים בפורים ולא עושים ליל סדר בפסח וגם לא מביאים ביכורים בחג השבועות לכן גם את חג העצמאות אנחנו לא חוגגים", אמר נעם שליט אביו של החייל החטוף גלעד, בראיון מיוחד לוואלה! חדשות.

אחרי עשרה חודשים במאהל המחאה, נעם אמר כי המשפחה אינה מתכוונת לעזוב את האוהל בקרוב: "אין לנו אלטרנטיבה אחרת. אין לנו חלופה אחרת. אנחנו יושבים פה וזה המקום היחידי שבו אנחנו יכולים להביע את מחאתנו ולפעול בצורה אפקטיבית. אם נשב בבית ונחכה אני יודע שלא נראה את גלעד בחיים לעולם".

נעם הביע ספק רב לגבי אמירותיו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לפיהן נעשים מאמצים לשחרור גלעד. "הוא טוען שהוא עושה הכל אבל לא ראינו את זה בתוצאות", אמר נעם והוסיף כי "את חוסר ההצלחה הוא מנסה לכסות בהפחדה של העם בפנייה למכנה המשותף הרחב ביותר - רגשות החרדה של הציבור, ואומר שאם תהיה עסקה יהיו פיגועים. כאילו שאין פיגועים, כאילו שהמחבלים מחכים לאסירים שישתחררו ואין מחבלים פעילים בשטח. אני חושב שזו דמגוגיה זולה וניסיונות הפחדה באמת פתטיים".

נעם חושש שמא לא יראה את בנו גלעד גם ביום העצמאות הבא, הוא סיכם את רגשותיו ואמר כי "אין לי סיבה כרגע להיות אופטימי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully