וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בקריות: אזרח רוסי נדקר למוות בדירה

קובי מנדל

9.5.2011 / 12:04

גופת גבר בן 40 נמצאה בדירתו עם סימני דקירה רבים. מדובר באזרח מבלרוס שהתגורר בשכירות בשנה האחרונה במקום. חברו של הקורבן מצא את הגופה כשביקר בבית. במשטרה חושדים כי מדובר ברצח

חשד לרצח בקריית חיים: גופת גבר בן 40 נמצאה הבוקר (שני) בדירתו ברחוב דגניה כשעליה סימנים רבים של דקירות. צוות של מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. מחקירה ראשונית של המשטרה עולה כי מדובר בתושב בלרוס שהתגורר בשנה האחרונה בשכירות בדירה.

אחד מחבריו של הקורבן ניסה במהלך היומיים האחרונים ליצור קשר עם הגבר ומשלא הצליח, הגיע לדירה ומצא את גופת חברו. הוא הזעיק את המשטרה ואת צוות מד"א למקום. משנקבע מותו, הועברה גופתו למכון לרפואה משפטית באבו כביר לצורת נתיחה לגילוי סיבת המוות.

מפקד תחנת זבולון ניצב משנה בני אבליה אמר לוואלה! חדשות כי המקרה נחקר כחשד לרצח, ואולם רק לאחר תוצאות נתיחת הגופה ניתן יהיה לקבוע בוודאות אם אכן מדובר ברצח או במוות טבעי. לדבריו, החבלות שנמצאו על גופתו של המנוח אפשר ונגרמו כתוצאה מריקבון.

עוד נמסר, כי אחיו של המנוח וחברו נחקרו בתחנת זבולון ושוחררו לבתיה. מחקירת המקר עולה, כי בדירתו נתגלו בקבוקים של משקאות משכרים וככל הידוע הוא כלל לא עבד לפרנסתו.

במהלך סוף השבוע אירעו שלושה מקרי רצח בערים טירה וקלנסוואה בשרון. שני גברים בני 35 ו-38 נרצחו ביריות בטירה בהפרש של שעה ביום שישי אחר הצהרים. ביום שבת בבוקר נרצחה ביריות שפא מרעי, תושבת העיר קלנסוואה בת 28. היא נורתה מול שלושת ילדיה הקטנים בשעה שהיתה בדרכה לקחת אותם למשפחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully