וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבו מאזן: אם יתחדשו השיחות - לא נתייחס לספטמבר

בדברים שנשא ברמאללה בפני חברי שדולת "ג'יי סטריט" אמר יו"ר הרשות כי ישנם שני תנאים שיאפשרו את חידוש השיחות ואם יתקיים המו"מ ניתן יהיה לוותר על תכנית ההכרזה החד צדדית

יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, אמר אמש (ראשון) כי הוא מוכן לחזור לשיחות עם ישראל בתנאי שתוצע תכנית להקמתה של מדינה פלסטינית בגבולות 67 ובתנאי שישראל תפסיק את הבנייה בתתנחלויות הגדה למשך 2-3 חודשים. דבריו של אבו מאזן נאמרו במהלך ביקור שערכו בגדה המערבית חברי השדולה האמריקאית יהודית "ג'יי-סטריט".

בדברים שנשא ברמאללה, אמר יו"ר הרשות הפלסטינית כי "עדיפותו הראשונה" היא לנהל מו"מ. "אם נחזור עכשיו למו"מ, לא נתייחס לספטמבר", אמר בהתייחסו לתכנית ההכרזה החד צדדית על מדינה פלסטינית.

לדברי מנכ"ל "ג'יי-סטריט", ג'רמי בן עמי, אבו מאזן אמר למבקרים כי במידה ויתקיימו שני התנאים, המו"מ עם ישראל יוכל להתחדש. בן עמי אמר כי הוא יעביר את המסרים לוושינגטון, לדבריו, "זו עשויה להיות ההזדמנות האחרונה לשוחח עם מנהיג פלסטיני שאומר 'כן' לשלום עם ישראל".

במהלך הביקור פנה אבו מאזן בבקשה למשתתפים לפעול בקונגרס על מנת שלא יבוטלו הזרמתם של מיליוני דולרים, סיוע לרשות, בעקבות ההסכם שחתמה זו עם החמאס. "אנחנו צריכים את עזרתכם עם הקונגרס. השמועות אודות סמכויות החמאס בממשלה שתקום אינן נכונות. הממשלה החדשה תציית למדיניות שלי, ואני נגד טרור ונגד אלימות", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully