וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער אנס אישה בת 30 - ונידון לשלוש שנות מאסר

5.5.2011 / 15:40

לפני כשנה, בהיותו בן פחות מ-14, תקף הנער אישה בת 30 ואנס אותה. בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר עליו שלוש שנות מאסר למרות גילו הצעיר

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה גזר באחרונה שלוש שנות מאסר על נער בן 15, שהורשע באונס של אישה בת 30 לפני כשנה. בפברואר אשתקד הלכה האישה לביתה בשעת בוקר מוקדמת. הנער, אז בן פחות מ-14, ניגש אליה וביקש ממנה סיגריה. לאחר מכן עקב אחריה, וכאשר נכנסה לחדר המדרגות בבניין מגוריה הוא קפץ עליה, הצמיד אותה לקיר והכניס את ידו מתחת לחולצתה.

האישה ניסתה להימלט, אולם הנער הפיל אותה והיא התגלגלה במדרגות. לאחר מכן הדף את ראשה על המדרגות, ולאחר מכן נשך אותה באף ובלחי. כאשר האישה היתה שרועה פצועה, אנס אותה הנער. הוא גנב את תיקה ומעילה ונמלט מהמקום בזמן שהיא רצה להזמין עזרה.

הנער נמלט ממעון סגור

מגזר הדין, שהותר לפרסום לבקשת וואלה! חדשות, עולה כי בזמן האונס הנער היה אמור להיות במעון סגור, אולם נמלט שבוע קודם לכן מבית משפט השלום בנתניה. עוד עולה, כי הנער נשלח בעבר למספר מוסדות, ובכולם גילה התנהגות אלימה.

התובעת בתיק, עו"ד נועה ארזי מפרקליטות מחוז מרכז, ביקשה מבית המשפט לגזור על הנער עונש מאסר ממושך. כעת שוקלים בפרקליטות לערער על גזר הדין לבית המשפט העליון. מנגד, פרקליטו של הנער, עו"ד אורי קינן, ביקש להתחשב בגילו הצעיר ובמצב הסוציו-אקונומי הקשה של משפחתו של הקטין.


השופטים, מנחם פינקלשטיין, ליאורה ברודי ועופר גרוסקופף, כתבו בגזר הדין כי מדיניות בית המשפט היא להעניק משקל רב יותר לסיכויי השיקום של בני נוער, וכי עונש מאסר בפועל הוא החריג לכלל. אולם, הם הבהירו כי מקרה זה, בשל חומרת המעשים והנזק הפיזי והנפשי של הנאנסת, שעדין מפוחדת ואף העידה מאחורי פרגוד בשל כך, מחייב מאסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully