וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתר ישראלי טוען: "פדופיליה היא לגיטימית"

איילה חננאל

4.5.2011 / 13:34

סרטון שעלה לפני כשבוע ל"יוטיוב", הטוען כי "פדופיליה אינה פשע", הוסר רק אחרי 5 ימים. האתר העומד מאחוריו - מוסיף לפעול בגאון. במועצה לשלום הילד בוחנים דרכים להפסיק פעולתו

קמפיין חדש שעלה לפני כשבוע לאתר הסרטונים "יוטיוב", טוען כי "פדופיליה אינה פשע", אלא נטייה מינית לגיטימית. הסרטון, שאורכו כדקה ואשר הוסר רק לאחר כחמישה ימים, מציג כתוביות המציינות כי "תחושה, משיכה ואהבה אינם יכולים להיחשב כפשע באף מדינה חופשית", וכי "בישראל חיים כ-70 אלף פדופילים, האם זה הוגן שיחיו חיי נידוי ופחד למרות שלא פשעו מעולם?". בעקבות תלונות רבות שהגיעו לידי "יוטיוב" מצד ארגונים והורים זועמים שתייגו את הסרטון כ"פוגעני עקב ניצול קטינים", לפני כיומיים הוסר הסרטון מהאתר. את תגובת בעלי האתר לא ניתן היה להשיג.

עם זאת, אתר האינטרנט העומד מאחורי הסרטון עודנו פועל ואף שוקק חיים. באתר התומך ב"אהבת ילדים", ממשיכים להציג את סרטוני ההסברה, ובמאמר שעלה באתר השבוע, צויין כי בכוונתם לצאת בקמפיין הסברה נוסף. ח"כ זבולון אורלב (הבית היהודי), יו"ר המועצה לשלום הילד בכנסת, וכן המועצה לשלום הילד נלחמים בימים אלה על הסרתו מהרשת.

מאחורי הקמפיינים והסרטונים שהופצו ב"יוטיוב" עומד אתר "אוהבי ילדים דוברי עברית", או בשמו באנגלית "Israeli Boy Lover". האתר פועל ברשת מזה מספר שנים, ובעבר משטרת ישראל אף בדקה את האפשרות להסירו מהאוויר, דבר שהתברר מבחינה משפטית כבלתי אפשרי, מאחר והאתר איננו מבצע עבירה פלילית: לא מוצגות בו תמונות, ולא מפורסמים בו פרטים על אקטים מיניים בין מבוגרים לילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אהבת ילדים היא תופעה אנושית"

בדף הראשי באתר מוסבר כי "זהו האתר היחידי בשפה העברית המספק תמיכה רגשית ומרכז מידע חיוני לאוהב ילדים". בהמשך מוסבר כי "אהבת ילדים היא תופעה אנושית, חברתית וטבעית. היא התקיימה לאורך כל ההיסטוריה האנושית, והיא נפוצה באופן משמעותי ממה שאנשים חושבים. אפילו היום, כשכמה חברות מערביות לא מבינות ומגנות גברים ונשים שאוהבים ילדים, ישנן הרבה חברות, תרבויות ואומות בהן רגשות כאלו מובנים, מתקבלים, ואפילו מקודמים באופן פעיל למען היתרונות החברתיים שהם יכולים להביא".

עוד נטען באתר כי "רוב אלו המזוהים כ'boy lovers' מודים כי אין להם שום משיכה מינית אחרת, אפילו לא גברים או נשים מבוגרים. לכל מטרה מעשית, יש להתייחס לאהבת ילדים בתור נטייה מינית בפני עצמה ולא בתור תת-מערכת של נטייה אחרת". באתר מוצעים פורומים לצורך תמיכה, שיתוף בחוויות אישיות, וכן מתן "סביבה נוחה ובטוחה לשיתוף ברגשות ובמחשבות".

רבים מהמשתמשים הרשומים בפורומים משתמשים בתמונות פרופיל של ילדים קטנים. חלק מההודעות שהועלו בשבוע האחרון כללו את התכנים "סיפור על בחור שמתאהב בנער" או "חדש בפילדלפיה, קונדומים לבני 11" – עליה הגיב אחד המשתמשים במילים "לא הייתי מתנגד לחיות שם". בפורומים אף מופיעים מדריכים המסבירים איך ניתן לגלוש באתרי אינטרנט בצורה אנונימית, ואיך ניתן "למחוק עקבות והצפנת קבצים רגישים". כשיטת טיפול, מציע האתר כי אלה החשים משיכה מינית כלפי ילדים, ישמשו כ"חונכים ומדריכים לצעירים", ובכך יביאו לשימוש טוב את נטייתם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

"רוצים להרדים את חוש הזהירות שלנו"

במועצה לשלום הילד בדקו בתגובה כיצד ניתן להוריד את האתר באמצעים משפטיים, אך גילו כי מדובר במשימה מורכבת. "טרם אמרנו נואש, אומר יו"ר המועצה, ד"ר יצחק קדמן, הרואה באתר "מסוכן ומזיק במיוחד, ואנו עוקבים אחריו בדאגה רבה". קדמן הדגיש כי "האתר הזה מסוכן ביותר מאחר והוא מנסה לשוות לעצמו פנים מתונות, והם נזהרו מאוד שלא להעלות תמונות בעלות תוכן פורנוגרפי, ושהניסוחים לא יתנו, באופן חד-משמעי, אור ירוק לביצוע עבירות מין בילדים, ורואים שיש להם ייעוץ משפטי צמוד".

עוד אמר קדמן כי "זוהי מניפולציה מובהקת, שנועדה ליצור תחושה מזויפת של הוגנות, כאילו מדובר בדבר תמים לחלוטין, שאין בו כל רע – וזאת כדי להרדים את חוש הזהירות שחשוב שיהיה לכולנו. יש פה ניסיון מניפולטיבי לתת לגיטימציה לפדופיליה. הניסיון הזה מוכר בכל העולם, ובהולנד אף היה ניסיון להריץ לממשלה מפלגה של פדופילים שהגדירו עצמם כ'אוהבי ילדים', שזו כשלעצמה עזות מצח. פדופילים לא אוהבים ילדים, הם אוהבים את עצמם".

קדמן ציין כי את אמירותיו אלה הוא מבסס במחקרים שנעשו בנושא ברחבי העולם. כך למשל, הוא ציטט מחקר שנעשה לאחרונה באוניברסיטת ג'ונס הופקינס בבולטימור, "הקבע כי יש חמישה מאפיינים של מניפולציה והגנות פסיכולוגיות לפדופילים, ואתם כולם ניתן לראות בתכנים באתר – כגון הכחשה בסגנון 'מה רע שמחבקים ילד?'", מסביר קדמן. "הדבר המקומם הוא שמנסים להשוות הומוסקסואליות לפדופיליה תחת טיעונים כי גם הומוסקסואליות נחשבה בעבר כסטייה וכי בעתיד החברה תקבל גם פדופיליה כנטייה מינית ולא כסטייה מינית".

גם ח"כ אורלב מביע זעם על קיומו של האתר. "אני רואה שבאתר יש משום עידוד הפדופיליה, ומתן לגיטימציה לפדופיליה. זוהי סכנה חמורה לשלומם של הילדים. יש לזכור שנתוני ארגון עלם מלמדים על עלייה של כ-25% בפגיעות מיניות בילדים, שחלק לא מבוטל מהם באים על רקע פדופיליה", אמר אורלב. חבר הכנסת הביע "תמיהה על צדקנות היתר של משרד המשפטים. אני אקיים בדיקה מעמיקה על מנת להביא לסגירתו של האתר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully