וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההסתדרות הרפואית: "הממונה על השכר מסית"

אריאל נוי

1.5.2011 / 16:09

הממונה על השכר באוצר, אילן לוין, כינה את הרופאים "רוצחים" בגלל השביתה בה פתחו. בתגובה, הגישה ההסתדרות רפואית תלונה לנציבות שירות המדינה בטענה כי לוין מסית

ההסתדרות הרפואית הגישה היום (ראשון) תלונה לנציבות שירות המדינה נגד הממונה על השכר באוצר, אילן לוין, בגין מה שהם מכנים הסתה פרועה. התלונה הוגשה בעקבות ראיון שהעניק לוין לגלי צה"ל בשבוע שעבר בו טען כי שביתת הרופאים "אינה מוסרית" וכי הרופאים הם "רוצחים", מכיוון שבגלל השביתה ימותו חולים. הרופאים הודיעו כי עד אשר לוין יתנצל על דבריו, לא ישובו למשא ומתן עם האוצר. עם זאת, בהסתדרות הרפואית מציינים כי הם מוכנים לנהל משא ומתן עם כל גורם מוסמך אחר.

יו"ר ההסתדרות הרפואית, ד"ר ליאוניד אידלמן, אמר כי "מצער כי אדם בדרגתו וברמתו של אילן לוין מתנהג כאחרון התגרנים בשוק ומשתמש בביטויים שאין האוזן סובלת. גם במשא ומתן סוער ישנם דברים שאין לאומרם". אידלמן הדגיש כי "רופאי ישראל מחויבים לטיפול בכל אדם באשר הוא אדם והם עושים לילות כימים על מנת לעמוד במחויבות זו, אליה נשבעו עם הסמכתם. הם עושים זאת לעתים בתנאים לא-תנאים, אחרי לילות בלי שינה, ובלי ציוד הולם. אנו מקווים שאילן לוין יתעשת ויחזר בו מדבריו, כל ציבור הרופאים בישראל ממתין להתנצלותו".

בראיון לוואלה! חדשות התייחס לוין להפגנת הרופאים, ואמר כי "השביתות, העיצומים והפגיעה בציבור הישראלי – אין להם הצדקה. אם הרופאים חושבים שישיגו יותר בשביתות ובעיצומים, אני מודיע לכם שהם לא ישיגו יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully