וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בפייסבוק ליום העצמאות: עמוד מיוחד למען שליט

אריאל נוי

28.4.2011 / 8:54

עמוד שהוקם בפייסבוק למען שחרור גלעד שליט, יעלה ביום העצמאות תמונות ומכתבים למען החייל החטוף. בנוסף יועלו סרטונים מהפגנות שצפויות להתקיים ברחבי הארץ

יוזמה חדשה במסגרת המאבק למען שחרורו של גלעד שליט:
פיצ'י דובינר, תושב קציר, החליט להקים עמוד מיוחד בפייסבוק שיוקדש לפעולות שייערכו במהלך יום העצמאות למען שחרורו של גלעד. אל העמוד יועלו סיפורים ותמונות של גולשים בנושא וכן סרטוני וידאו של ההפגנות שייערכו בכל רחבי הארץ ביום העצמאות כחלק מהמאבק.

דובינר סיפר הבוקר (חמישי) לוואלה! חדשות, כי "היוזמה באה כדי לקרב את העם ביום העצמאות, לאחד אותו בדבר נוסף - שחרורו של שליט שכבר חמש שנים נמצא במרתפי החמאס. גלעד הוא אני, גלעד הוא אתה, גלעד הוא כולנו".

בני משפחת דובינר פעלו גם בחול המועד למען המאבק. הבת מאיה בת ה-15 יזמה נסיעה של עשרות מכוניות למאהל שליט בירושלים. "כשהעליתי את הרעיון של שידור באינטרנט, אמרה לי מאיה כי היא יודעת שהתלמידים בבית ספר שלה יירתמו לנושא. אני מקווה שהיוזמה שלי תעורר את ראש הממשלה בינימין נתניהו להחליט מיידית על השחרור בכל תנאי ובכל מחיר. אין מחיר לחייל שבוי, במיוחד למשפחה שכולה כמו שליט שעברה את הטראומה הזו".

יו"ר מטה המאבק, שמשון ליבמן, בירך על היוזמה: "אני מברך על כל יוזמה בשמירת הנושא במודעות הציבורית. לשחרורו של גלעד אין יום יותר מתאים ואידיאלי כמו יום העצמאות".

בתוך כך, ציין ליבמן את עמדת מטה המאבק בנושא הפיוס בין פתח לחמאס: "אין לי שום בסיס להיות אופטימי. השאלה הגדולה היא האם הפיוס הזה מוביל למיתון העמדות של החמאס או להקצנה של הפתח. צריך לזכור שגלעד נחטף בזמן שאבו מאזן ישב בעזה וזהו מבחן ענק לכיוון של אבו מאזן. האם הוא באמת מוביל פה מהלך של מדינה מתוקנת ומסודרת. זאת השאלה הגדולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully