וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל עצר 17 פעילי ימין שניסו להגיע לקבר יוסף

28.4.2011 / 0:24

חיילי צה"ל ממשיכים בנסיונם למנוע מפעילי ימין להגיע לקבר יוסף. 17 פעילים נעצרו והוצאו מהעיר לאחר שחדרו לעיר שכם ועשו את דרכם לקבר. לדברי הפעילים הנסיונות יימשכו

כוחות צה"ל ומג"ב עצרו הלילה (חמישי) 17 פעילי ימין שהצליחו להיכנס לשכם בניסיון להגיע לקבר יוסף ולהתפלל בו. החיילים ירו פצצות תאורה והצליחו לכתר את הקבוצה. הפעילים שוחררו לאחר זמן קצר מחוץ לגבולות העיר. לדברי הפעילים ישנן קבוצות נוספות שמנסות להגיע לקבר בשעה זו וכניסתה של קבוצה נוספת נמנעה על ידי צה"ל סמוך לחטמ"ר שומרון.

"אנו נמשיך במאמצים להגיע לקבר יוסף כל עוד רוחנו באנו", אמרו הפעילים, חברי גרעין שכם. "המאמצים יימשכו גם הלילה, גם מחר ובכל יום עד אשר תוחזר הנוכחות היהודית לקבר", הוסיפו הפעילים. ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אמר כי "אני מטיל את האחריות על מי שמונע כניסות מסודרות ומאלץ יהודים להגיע לסיכון אישי בשביל לממש את זכותם להתפלל".

הפעילים, חבריו של בן יוסף לבנת שנהרג בתקרית בקבר יוסף בתחילת השבוע, הכריזו עוד קודם לכן היום על כוונתם להגיע הלילה למתחם הקבר ולהתפלל במקום. לדברי הפעילים, אם צה"ל ימנע מהם כניסה לשכם, "הדבר יחשוף את פרצופו האמיתי של הצבא, שאינו מעוניין בכניסת יהודים למתחם הקבר". עוד אמרו חברי הגרעין כי "המטרה היא בסופו של דבר להחזיר את הנוכחות היהודית לעיר ואם צה"ל אומר שכל מי שמתאם כניסה אכן נכנס, הרי שאחרי שהודענו להם על כוונתו, אין סיבה שלא יאפשרו לנו להיכנס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully