וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ישונה מיקום עבודות השירות לדורס גרינשפן

27.4.2011 / 17:08

משרד הרווחה יתאים תוכנית עבודות שירות חדשה למרק פטריק, שפגע בנערה שחר גרינשפן והפך אותה לנכה. זאת לאחר שנודע כי הנהג מבצע עבודות שירות בביה"ח שבו אמורה שחר לעבור שיקום

שירות המבחן למבוגרים במשרד הרווחה יבדוק את האפשרות להתאים תוכנית עבודות שירות חדשה לדורס הנערה שחר גרינשפן. כך נמסר היום (רביעי) ממשרד הרווחה בעקבות הדיווח בעיתון "ידיעות אחרונות", לפיו הדורס מרק פטריק מבצע את עבודות השירות בבית החולים לוינשטיין ברעננה, שבו אמורה שחר לעבור תהליך שיקום.

מנכ"ל משרד הרווחה נחום איצקוביץ', הוא זה שהורה לשירות המבחן לבדוק מחדש את תוכנית עבודות השירות של הנהג הדורס, נוכח הפרטים החדשים שהובאו לידיעת המשרד. ממשרד הרווחה נמסר כי "בחינה זו תיעשה ברגישות הראויה ובכפוף להחלטות בית המשפט".

נחמה גרינשפן, אמה של שחר, הגיבה לדברים בסיפוק ואמרה כי המשפחה שמחה לדעת שיש עוד מישהו במדינה שמפעיל שיקול דעת. "מאוד שמחתי לשמוע שלא נצטרך להיפגש עם הדורס יותר, בטח שלא בבית לוינשטיין. זה היה באמת הדבר האחרון שאיחלנו לעצמנו", אמרה. האחות יעל שארגנה את המחאה בעקבות עונשו של הנהג הפוגע, מסופקת פחות מהודעת משרד הרווחה. לדבריה, "זה מעט מדי, מאוחר מדי. אני כל כך כועסת על כולם שאין לי כבר ציפיות מאף אחד. שמעתי את הדיבורים האלה של משרד הרווחה אבל עד שלא נגיע לבית לוינשטיין, אני לא בטוחה שמשהו יקרה. אני לא לוקחת את הודעת משרד הרווחה ברצינות, כל יום בשבילי זה מבחן נפרד בפני עצמו".

שבוע לפני בת המצווה שלה, בזמן שחיכתה לרמזור ירוק סמוך לביתה שבנתניה, פגע פטריק בשחר, בהיותו שיכור, ופצע אותה קשה בראשה. בית המשפט גזר עליו קנס על סך 1,000 שקלים, עבודות שירות בהיקף של 600 שעות ושלילת רישיון. זעמה של המשפחה התעורר בעקבות גזר הדין המקל, ואחותה, יעל, פרסמה דף מחאה בנושא באתר פייסבוק.

בעקבות התאונה, שחר איבדה את היכולת לדבר ולתפקד והיא כעת משותקת בכל גופה. היא צפויה להתאשפז בבית לוינשטיין לפני יום העצמאות הקרוב. את ימיה היא מעבירה כעת בשגרת טיפולים בלתי פוסקים: הידרותרפיה, פיזיותרפיה, רפואה משלימה ומסז'ים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully