וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בעלי חברות כוח אדם עשקו עובדים זרים

על פי החשד, בעלי חברות כוח אדם גבו סכומי עתק מעובדים סינים, השתמשו בחשבוניות פיקטיביות, הלבינו הון וביצעו עבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים

עשרה חשודים, בהם בעלי תאגידי כוח אדם, נעצרו היום (רביעי) בחשד שניצלו עובדים זרים, ביצעו עבירות של עושק, הלבנת הון וכן עבירות על חוק שירות התעסוקה בהיקף של מיליוני שקלים.

על פי החשד, החשודים גבו כספים בסכומים גבוהים מעובדים זרים מסין שהופנו לעבודה בבנייה בניגוד לחוק שירות התעסוקה. כמו כן, הם חשודים כי ביצעו עבירות מס, השתמשו בחשבוניות פיקטיביות וגבו "כסף שחור" מהעובדים בהיקף של עשרות מיליוני שקלים.

החוק מתיר לגבות מעובד זר סכום של 3,400 שקלים בלבד עבור הזכות לעבוד בישראל. אולם, על פי החשד, העצורים גבו מכל עובד סכומים בהיקף של עשרות אלפי שקלים.

חוקרי זרוע סער ביחידה הארצית למאבק בפשיעה, בשיתוף אגף החקירות במס ההכנסה בתל אביב, רשות המסים ומינהל האוכלוסין במשרד הפנים, ניהלו במשך מספר חודשים חקירה סמויה. הבוקר, עם המעבר לחקירה הגלויה, בוצעו מעצרים וחיפושים בבתי החשודים, במשרדיהם וכן בעסקים להמרת מטבע. החשודים יובאו בשעות הצהריים להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully