וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרם מצנע יכריז על מועמדותו לראשות העבודה

27.4.2011 / 0:08

לאחר התלבטות, החליט יו"ר מפלגת העבודה לשעבר, עמרם מצנע, להכריז על התמודדתו לתפקיד פעם נוספת. מצנע יתמודד, בין השאר, מול יחימוביץ', הרצוג ופרץ. במפלגה מרוצים: "הבעת אמון"

יושב ראש מפלגת העבודה לשעבר, עמרם מצנע, צפוי להודיע ביום שלישי או רביעי הבא על מועמדותו לראשות מפלגת העבודה. בשבועות האחרונים מצנע התלבט ארוכות בעניין, ובערב חג הפסח שלח מייל לפעילים במפלגה, ובו רמז על כוונתו העתידית. "אני מוצא לנכון לעדכנך שאני קרוב למועד קבלת ההחלטה על חזרתי לפוליטיקה הלאומית, אם אחליט כך", כתב אז מצנע. "האפשרות הסבירה היא לחזור ולהתמודד על ראשות מפלגת העבודה, בהנחה שניתן לשנות את המפלגה ולהתאימה לאתגרי העתיד".

מלבד מצנע, מסתמנים חמישה מתמודדים אחרים שייתחרו על ראשות המפלגה: ח"כ יצחק הרצוג - הראשון להיכנס לזירה עוד בטרם פרש ברק, ח"כ שלי יחימוביץ', ח"כ עמיר פרץ ויו"ר מרכז השלטון המקומי שלמה בוחבוט. יזם ההייטק, אראל מרגלית, צפוי אף הוא להצטרף מחר לרשימה ולהכריז על מועמדותו. שלי יחימוביץ' התייחסה בעבר לאפשרות שמצנע יתמודד לראשות המפלגה, ואמרה כי היא "מברכת על כל מתמודד ראוי". יחימוביץ' הוסיפה כי עצם התמודדתם של מועמדים רבים לראשות העבודה מצביע על חוסנה וחוזקה של המפלגה.

מאות פעילים התפקדו באופן ישיר לשורותיה של מפלגת העבודה בשבועות האחרונים, נוסף על ההתפקדויות שמבצעים המועמדים עצמם. התקווה במפלגה היא שהמפקד יכפיל עצמו ויגיע לעשרות אלפים.

לדברי מזכ"ל המפלגה, חיליק בר, ריבוי המתמודדים מצביע על רוח חיובית המנשבת מעליה. "זה מראה שאנשים מאמינים ב'עבודה'", אמר בשיחה עם וואלה! חדשות. "זאת הבעת אמון חד משמעית בעבודה, מצד אנשים מאוד רציניים, שאי אפשר לזלזל בהם". לדבריו, "בשיחות שניהלנו אפילו לפני פרישת ברק, גילינו שהעבודה זה מותג, שמאוד מאמינים בו. רבים התאכזבו מההתנהלות, אבל מאמינים בערכים שלה, ובמשימה שיש לה לעתיד. ההוכחה הכי טובה היא הצטרפות של מאות מתפקדים".

(עדכון ראשון: 23:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully