וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מובארק מיואש: "כולם בוגדים, מכרו והסגירו אותי"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

26.4.2011 / 8:13

נשיא מצרים המודח מתקשה להסתדר עם מעמדו החדש. לפי דיווח בעיתון מקומי, מובארק צעק בביה"ח: "אני הבאתי הכל על עצמי". בנוסף דווח כי הוא מתחרט שלא נמלט לערב הסעודית

נשיא מצרים המודח חוסני מובארק זועם, מתוסכל, מאשים וצועק. על פי דיווח הבוקר (שלישי) בעיתון המצרי "אל-וופד", המסתמך על מקורות מתוך בית החולים שארם א-שייח' שבו מאושפז הנשיא לשעבר, מובארק נראה כשהוא מנופף מספר פעמים בידיו וצועק: "אני הבאתי הכל על עצמי". על פי המקורות, לאחר מכן הוא השתתק ואמר בשקט: "כולם בוגדים. מכרו אותי והסגירו אותי".

עוד מסרו המקורות כי מובארק אמר שבמהלך חייו עשה שתי טעויות: "הראשונה כשהחלטתי להתפטר מהנשיאות ולהעביר את השליטה למועצה הצבאית העליונה, השנייה כשלא הקשבתי לרעייתי סוזן והחלטתי להישאר במצרים במקום לברוח לערב הסעודית או לאיחוד האמירויות", כך, לטענת המקורות, אמר מובארק.

בתוך כך, העיתון הקטארי "אל-ערב" דיווח הבוקר כי מובארק צפוי לעבור לבית חולים צבאי בקהיר בתחילת שבוע הבא באמצעות מסוק צבאי. "מובארק יועבר או למרכז הרפואי העולמי או לבית החולים של חיל האוויר. כוחות הצבא סיימו את כל ההכנות בבתי החולים לקראת הגעתו של מובארק", דיווח מקור מצרי בכיר.

לדברי המקור, מובארק עדיין לא יכול לעבור לבית החולים בכלא 'טרה', שם נמצאים שני בניו ויתר בכירי המשטר לשעבר, משום שאין בו ציוד רפואי מתאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully