וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: מובארק כשיר, יועבר לכלא בתוך 48 שעות

התובע הראשי במדינה הודיע כי מצבו הבריאותי של נשיא מצרים המודח התייצב ולכן הוא כשיר לעבור לאגף הרפואי בבית הכלא בקהיר. שם הוא צפוי להיחקר בחשד לשחיתות ורצח

נשיא מצרים המודח, חוסני מובארק, כשיר מבחינה בריאותית לעבור לבית החולים של הכלא בקהיר – כך טען הערב (ראשון) התובע הראשי במדינה בהסתמך על קביעתו של הרופא בבית החולים בשארם א-שייח' שם מאושפז הנשיא לשעבר בשל בעיות בלבו. סוכנות הידיעות המצרית דיווחה כי הנשיא לשעבר יועבר לבית החולים בקהיר בתוך 48 שעות.

"התובע הראשי הורה למשרד הפנים להעביר את הנשיא לשעבר חוסני מובארק לבית החולים מזרעא בבית הסוהר טורה ברגע שבית החולים יהיה ערוך לקבלו", נמסר בהודעת התובע. מובארק צפוי להיחקר בחשד שהיה מעורב במעשי שחיתות וברצח במדינה.

מובארק אושפז בבית החולים בשארם א-שייח' ביום בו הודיע התובע כי בכוונתו לזמן את הנשיא המודח לחקירה. מאז, היה מובארק מאושפז בבית החולים, אולם מסתורין אפף את בעיות הבריאות מהן סבל. בזמן שחלף, לחץ רב הופעל על המועצה הצבאית העליונה במדינה להביא את מובארק לדין.

התובע הכללי, עבד אל חמיד מחמוד, הודיע הערב כי מצבו של מובארק "יציב", בהסתמך על אבחון רופאו של מובארק. לדברי מחמוד, הנשיא לשעבר צפוי לעבור לבית חולים צבאי בקהיר עד שיסתיימו ההכנות לקבלו בבית הכלא. ככל הנראה, ההכנות יארכו כחודש, אמר התובע, זאת בשל העובדה כי בית החולים של הכלא אינו מצויד במכשור של טיפול נמרץ.

מובארק, שכאמור מאושפז בבית חולים בשארם א-שייח', אמור להיות תחת השגחה רפואית קבועה מאחר ולבו עלול להפסיק לפעול "בכל רגע", אמר הרופא.

אתמול פורסם כי מובארק נחקר בנוגע לחלקו בעסקת מכירת הגז הטבעי לישראל. דובר התובע הכללי של מצרים, עדל א-סעיד , הודיע כי בין היתר, מובארק נחקר בחשד שאפשר ייצוא גז לישראל במחירים נמוכים, אשר "פגעו באינטרסים של מצרים". לדברי התביעה, מצרים הפסידה יותר מ-714 מיליון דולרים בעסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully