וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגון בריטי: כ-300 ילדים נאנסו במהומות בלוב

ארגון "הצילו את הילדים" דיווח כי ממידע שהגיע אליו עולה כי קרוב ל-300 ילדים הותקפו מינית בלוב במהלך הקרבות בין המורדים לנאמני מועמר קדאפי. באחד המקרים נאנסה בת 8 לעיני אחיה

קרוב ל-300 ילדים הותקפו מינית במהלך המהומות והקרבות בין המורדים לכוחות המשטר בלוב – כך דיווח אמש(שבת) הארגון הבריטי "הצילו את הילדים". לדברי הארגון, הילדים נאנסו בשישה מחנות פליטים זמניים של המורדים בעיר בנגזי, ועל פי דיווחים, גם בערים ראס לנוף, אדג'בייה ומיסרתה.

נציג הארגון, מייקל בהרט, אמר כי בני משפחותיהם של הילדים וכן הילדים עצמם דיברו על "חיילים" שביצעו את המעשים, אך הארגון לא יכול היה לקבוע האם הם היו מצד המורדים או מצד כוחותיו של שליט לוב מועמר קדאפי.

באחד המקרים, אימהות שנמלטו מאזורי הקרבות סיפרו לנציגי הארגון, כי קבוצה של בין ארבע לחמש נערות נחטפו על ידי אלמונים בעיר אדג'בייה, הוחזקו בשבי ונאנסו. לדברי הארגון, במקרה אחר באותה העיר, נאנסה ילדה בת שמונה לעיני אחותה בת ה-10 ואחים נוספים.

מהרט הוסיף כי הדיווחים על התקיפות המיניות טרם אושרו בוודאות, אך היו עקביים: "הסיפורים שאנו שומעים בכל המחנות הללו דומים. אני בטוח לחלוטין שהם קרו". לדבריו, האלימות לא פסחה גם על המבוגרים: ילדים רבים סיפרו כי אבותיהם נרצחו, אמותיהם נאנסו והם עצמם הוכו במהלך המהומות במדינה.

(עדכון ראשון: 21:16)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully