וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופאים יצאו לרחוב: "בלי עזרת הציבור לא ננצח"

אריאל נוי

22.4.2011 / 16:36

לקראת דיון בעניינם של הרופאים שיתקיים ביום רביעי בכנסת, יצאו רופאים וסטודנטים לרפואה לרחובות הערים ברחבי הארץ כדי להעלות את המודעות למאבקם. "זהו מאבקם גם של המטופלים"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: יותם בן-דוד)

רופאים, אחים, אחיות וסטודנטים לרפואה התפרסו היום (שישי) במספר מוקדים ברחבי הארץ על מנת להסביר את הסיבות למאבקם לשיפור תנאי העבודה שלהם. בין היתר, חולקו לעוברים ושבים עלונים הקוראים לציבור להגיע ולקחת חלק בהפגנת ענק שתתקיים מול בניין הכנסת ביום רביעי הקרוב.

"היום אנחנו מעלים את המודעות בציבור. כנראה שהמאבק ימשיך גם אחרי חג פסח, מפני שלא הצלחנו להשיג את מה שחשוב לנו לפני החג", הסבירה איה לבקוביץ', סטודנטית לרפואה. "אנחנו רוצים שהציבור יתמוך בנו ויבין מה הדרישות שלנו. הכי חשוב לרופאים הצעירים זה הנושא של כמה משמרות הם עושים, כדי שהם יוכלו לתת את הטיפול המקסימלי למטופלים. זה לא רק המאבק שלנו - זה המאבק שלנו ושל המטופלים והמטופלות. בלי עזרת הציבור לא נצליח לנצח", אמרה לבקוביץ'.

"אנחנו עושים עבודת הכנה לקראת דיון שיתקיים בכנסת ביום רביעי, ה-27 באפריל, שעלול לקבוע את גורל הרופאים, המתמחים והסטאג'רים בישראל", סיפרה יעל כורם, שלקחה חלק בצעדי המחאה. "התכנסנו בכיכר דיזינגוף בתל אביב ובעוד מספר מוקדים ברחבי העיר והארץ כדי להעלות מודעות להפגנת ענק מול בניין הכנסת בשעה 10:00 ביום רביעי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully