וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנערים שנפלו בנחל צאלים חולצו במצב קל-בינוני

רמי שני

21.4.2011 / 18:22

יחידת החילוץ של חיל האוויר חילצה את שני הנערים שנפלו ונפצעו במעלה נמר שבנחל צאלים. הנערים פונו במסוק כשהם פצועים באורח קל עד בינוני לבית החולים סורוקה בבאר שבע

יחידת החילוץ של חיל האוויר יחד עם מתנדבים מיחידת החילוץ של ערד, חילצו הערב (חמישי) את שני הנערים שנפלו ונפצעו במעלה נמר שבנחל צאלים, באזור מדבר יהודה. שני הנערים פונו כשהם פצועים באורח קל עד בינוני על ידי מסוק של חיל האוויר לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

שני הנערים בני ה-16 טיילו במקום עם עוד שני חברים. הם תכננו לטייל במעלה נמר, בכוונה להגיע לעין נמר ובמהלך הטיפוס מעלה, שניים מהם נפלו. חבריהם הזעיקו את יחידות החילוץ, בהן 669 ויחידת חילוץ ערד. כמו כן, הוקפץ מסוק לסייע בחילוץ.

בתוך כך, החלו אנשי יחידת החילוץ מערד, לסייע גם ל-17 בני משפחה אחת, שאותרו בטיול מצפון לעיר. בני המשפחה שמבקשים לחזור לערב חוששים כי בשל המרחק הרב לא יצליחו להגיע לעיר לפני רדת החשיכה. מתנדבי יחידת החילוץ, הגיעו אליהם עם רכבי שטח, כדי להחזירם לעיר.

בתקופת החג, פוקדים את האזור מטיילים רבים. לא כולם מכירים את תנאי השטח בהם יש לקיים את הטיולים ואינם מורגלים בהליכות במסלולים קשים. מסלולים אלו כוללים קטעי דרך בהם עליות חדות ומורדות תלולים שבהם מתרחשות לעיתים מפולות אבנים שאינן מסומנות במפות הטיולים. מקומות אלו הופכים למלכודות למטיילים בלתי מנוסים. בעבר, חולצו מקומות אלו מטיילים רבים שנפלו בגלל קשיים בדרך.

(עדכון ראשון: 16:07)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully