וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמיתיה של סווטלנה שנרצחה במפעל: "לא ראינו"

במפעל לינרו-לייט בציפורית, בו עבדה סווטלה נוסינסקי, התקשו לקבל את הבשורה על הירצחה. "אף אחד לא ראה. אם היינו רואים, היינו עוצרים את הרוצח", סיפרו

הלם במפעל לינרו-לייט, בו נמצאה בצהרים (רביעי) גופתה של עובדת המפעל, סווטלנה נוסינסקי. על גופה של נוסינסקי, בת 45, נמצאו סימני דקירה רבים, וככל הנראה עמיתה לעבודה הוא שביצע את המעשה.

משה, אחד העובדים במפעל, סיפר שאיש מהעבודים לא הבחין במעשה. "כולם היו בהפסקה, אחרת היינו מונעים מהרוצח לעשות את זה", אמר. ברוך, גם הוא עמית של נוסינסקי לעבודה, סיפר כי "ראינו אותה שוכבת, היא הייתה בלי הכרה". ככל הנראה, חבריה של העובדת יצאו כששמעו את הצעקות ואחת מהן ניסתה לטפל בה, אך עדי ראייה סיפרו שהם לא הבינו מה מתרחש ומה חומרת מצבה.

גופתה של נוסינסקי הועברה לנתיחה במכון לרפואה משפטית באבו כביר, וחקירה נפתחה במרחב עמקים של המשטרה. זהותו של הדוקר, שנמלט מהמקום, ככל הנראה ידועה למשטרה. פקד אסף מנצור, קצין החקירות בתחנת נצרת, אמר כי כמה צוותים של המשטרה הגיעו לזירת האירוע, והקימו מחסומים סמוך לצומת גולני כדי ללכוד אותו.

שמעון שטרית, פרמדיק מד"א, סיפר לוואלה! חדשות: "הגעתי למפעל ומצאתי אישה כשהיא מחוסרת הכרה בחצר. היו לה סימני דקירה בבטן וסכין נעוצה בחזה. התחלנו בפעולות החייאה ובפינוי, אך במהלך הפעולות נקבע מותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully