וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ יחימוביץ' על מצנע: "מברכת כל מועמד ראוי"

ח"כ שלי יחימוביץ' התייחסה לאפשרות שעמרם מצנע יתמודד לראשות העבודה, כפי שרמז לתומכיו ערב החג: "יש נטייה לחשוב שבהתמודדות עליך לפסול את כל המתמודדים האחרים, אני לא חושבת כך"

"אני מברכת על כל אדם ראוי שמתמודד לראשות המפלגה", כך אמרה הבוקר (רביעי) המועמדת לראשות מפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ', בראיון לרשת ב', בהתייחסה לאפשרות שעמרם מצנע יכריז אף הוא על התמודדות לתפקיד.

יחימוביץ' אמנם סירבה תחילה "להתייחס למשהו שלא נעשה עדיין", אך הבהירה כי במידה שמצנע אכן יתמודד מולה היא תברך על כך. "מצנע הוא אדם ראוי וגם הרצוג ופרץ ראויים. ישנה נטייה לחשוב שכשאתה מעמיד את עצמך להתמודדות אתה צריך לפסול את כל האחרים. אני לא חושבת שזה כך", אמרה יחימוביץ' והוסיפה, "לכל אחד יש תכונות טובות וגם מגרעות, אבל אני מאמינה שהיכולות שאני מביאה והשיח שיש לי עם ציבורים רבים שהם לא תומכים מסורתיים של המפלגה הם אלו שמתאימים לשיקומה". יחימוביץ' הוסיפה כי עצם התמודדתם של מועמדים רבים לראשות העבודה מצביע על חוסנה וחוזקה של המפלגה.

הבוקר פורסם בעיתון "הארץ" כי בערב חג הפסח שלח מצנע מכתב קצר לתומכיו, בו רמז מצנע כי הוא קרוב מאוד להכריז על התמודדות על ראשות העבודה. "אני מוצא לנכון לעדכנך שאני קרוב למועד קבלת ההחלטה על חזרתי לפוליטיקה הלאומית אם אחליט כך", כתב מצנע, "האפשרות הסבירה היא לחזור ולהתמודד על ראשות מפלגת העבודה, בהנחה שניתן לשנות את המפלגה ולהתאימה לאתגרי העתיד". מצנע צפוי לקבל החלטה סופית בתוך כשלושה שבועות, אך הוא כבר החל לקיים פגישות עם גורמים מרכזיים במפלגה ואנשי מחנהו לשעבר.

לפני כשבוע הכריז באופן רשמי ח"כ עמיר פרץ על התמודדותו לראשות המפלגה. חברי הכנסת איתן כבל, דניאל בן סימון וראלב מג'אדלה וראש מועצת גלבוע דני עטר, הודיעו כי יתמכו בפרץ. "אני מביט על החברה הישראלית ולבי נחמץ", אמר פרץ כשהכריז על מועמדותו. "לא אתן להצר צעדים של בני מיעוטים החיים בקרבנו. אני מתכוון להגיש תוכנית מקיפה להקמת כיפת ברזל חברתית, שתכלול הגנה על החברה,הדמוקרטיה והשלום. כיפת הברזל החברתית תגן על זכויות האדם ועל חופש הביטוי. נגיש הצעה לבחירות אזוריות ונטפל בפער החברתי הגדל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully