וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנחל נפצע בראשו בעימות עם פלסטינים בשומרון

יהושע בריינר וניר יהב

19.4.2011 / 19:22

במהלך ידויי אבנים בין מתנחלים מהמאחז גבעת רונן לפלסטינים מהכפר בורין נפצע מתנחל בראשו. הפלסטינים דיווחו כי שוטר פלסטיני נפצע מירי, אולם צה"ל מסר כי לא נעשה שימוש באש חיה

עימות אלים אירע הערב (שלישי) בין מתנחלים מהמאחז גבעת רונן שבשומרון לפלסטינים מהכפר בורין, הסמוך למאחז. בשיאו יידו שני הצדדים אבנים זה אל זה, ומתנחל אחד נפצע בראשו בארוח קל עד בינוני. כוחות צה"ל שהגיעו למקום הפרידו בין הצדדים והעניקו טיפול רפואי לפצוע.

מנגד, גורמים פלסטינים דיווחו כי המתנחלים ירו לעבר פלסטינים ואף פצעו שוטר פלסטיני המתגורר במקום. על פי הדיווח, השוטר נורה בבטנו ובידו והוא הועבר להמשך טיפול בבית החולים. מבדיקת צה"ל במקום התברר כי לא נעשה שימוש באש חיה, ומסריקות שבוצעו במקום לא אותרו כל ממצאי ירי.

ביום חמישי האחרון נפצעו שני פלסטינים מהכפר תורמוס עיא באורח קל בעימות עם מתנחלים באזור עדי עד שבשומרון. אחד מהפלסטינים נפגע לאחר שרוסס על ידי מתנחל בפניו בגז מדמיע, והשני נפצע לאחר שהוכה. העימות במקום פרץ לאחר שכמאה מתנחלים טענו כי פלסטינים פלשו לקרקעות שברשותם, והחלו ליידות אבנים אלה לעבר אלה. כוחות צה"ל הוזעקו למקום והשתמשו באמצעים לפיזור הפגנות כדי להפריד בין הנצים.

לפני כשבוע נרשם עימות נוסף בין פלסטינים למתנחלים באזור המאחז גבעת רונן, ובמהלכו דיווחו פלסטינים על אש חיה שנורתה לעברם. באירוע לא היו נפגעים, ומצה"ל נמסר גם אז כי לא נמצאו סימנים לירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully