וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקק"ל מופתעים: תנועת מטיילים דלילה בפארקים

עידן אבני

19.4.2011 / 13:58

למרות השרב שנשבר, נרשמה תנועת מטיילים דלילה יחסית בפארקים ברחבי הארץ. באגמון החולה ויער בן שמן מורגשת נוכחות ערה של נופשים, אך לא עומס. קק"ל: "מופתעים מהתנועה הדלילה"

על אף התחזיות לעומס והחשש מפקקים, תנועת מטיילים דלילה נרשמה היום (שלישי) באתרי הטבע והפארקים, כך נמסר מהקרן הקיימת לישראל. בגלי צה"ל דווח כי ברחבי הארץ טיילו במהלך היום כ-200,000 בני אדם. תנועה ערה יחסית נרשמה במספר אתרים, בהם אגמון החולה בו טיילו עד כה כ-2,000 מטיילים, פארק רמות מנשה, יער בן שמן, הסטף ויער המלאכים הסמוך לקרית גת. גם ביער השופט וביער הזורע נרשמה תנועה ערה, אך לא עומס.

בקק"ל ציינו כי הם "מופתעים מהתנועה הדלילה" לאחר שהשרב שפקד את האזור ביומיים האחרונים פינה את מקומו למזג אוויר מתאים למנגלים וטיולים. היום חלה ירידה ניכרת בטמפרטורות והן נמוכות מהרגיל בעונה, בעיקר בהרים, כך נמסר מהשירות המטאורולוגי. מחר וביום חמישי אף צפויה התקררות נוספת.

עם זאת, נמסר מקק"ל כי הם מצפים לתנועה ערה יותר של מטיילים במהלך חול המועד.

בצאת ישראל

70 אלף ישראלים שוהים במהלך החג בבתי המלון ברחבי הארץ, נתון דומה לזה שנרשם בתקופה המקבילה בשנה שעברה. מהתאחדות המלונות נמסר כי התפוסה בבתי המלון ברחבי הארץ עומדת על כ-80%

בקול ישראל דווח עם זאת, כי בבתי המלון באילת, ים המלח והצפון הגיעה התפוסה לכ-90% עד 95%, אף שהשנה פחת מספר התיירים המבקרים בישראל במהלך החג. 300 אלף ישראלים יצאו בחג לחו"ל, בעיקר יוון וערי מערב אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully