וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים מהסדר: פקקי תנועה נרשמו ברחבי הארץ

לאחר תום ארוחת הסדר, החלו הנהגים לגדוש את הכבישים בדרכם חזרה הביתה. דרכים רבות ברחבי הארץ היו פקוקות, אך העומס השתחרר כמעט לחלוטין עד השעה 02:00

פקקי תנועה בדרך חזרה מליל הסדר: עומסי תנועה כבדים נרשמו הלילה (שלישי), לאחר תום חגיגות ערב הפסח. בגלי צה"ל דווח כי כביש אשדוד תל אביב היה עמוס ממחלף גן רווה לכיוון מחלף השבעה, ואיילון צפון היה עמוס ממחלף וולפסון עד מחלף לה גוארדיה. בכביש החוף דווח על עומס ממחלף פולג עד מכון וינגייט, ובכביש חיפה תל אביב הישן - מבצרה עד צומת רעננה מרכז. כביש החוף היה עמוס ממחלף פולג עד מכון וינגייט, וכביש 40 היה עמוס מהוד השרון עד מחלף ירקון. כביש חיפה תל אביב הישן היה פקוק מבצרה עד צומת רעננה מרכז, וכביש 42 היה עמוס למדי ממחלף עין הקורא עד מחלף גן רווה. בחיפה, דרך פרויד היתה פקוקה לכיוון מרכז חורב.

כבר משעות הבוקר המוקדמות אתמול, החלה פרישתם של שוטרי ומתנדבי תנועה בצירים וצמתים ראשיים ברחבי הארץ. פרישתם נעשית בהתאם למיפוי מוקדם שבוצע על ידי מדור המחקר של אגף התנועה, אשר ניתח את עומסי התנועה בחגי השנים האחרונות. בנוסף, אופנועי סיירת משטרת התנועה פועלים לאיתור מפגעים בכביש ופינויים בעזרת היחידה הארצית לפינוי צירים על מנת לצמצם ככל הניתן את ההפרעה לזרימת התנועה.

פרישת הכוחות המשטרתיים תימשך עד לצאת החג השני. במהלך חול המועד תיערך משטרת התנועה הארצית בצירי התנועה המובילים לפארקים וליערות בדגש על פארק קנדה, יער בן שמן, מיני ישראל, לטרון ועוד. כבכל שנה, תתבצע פריסה מיוחדת סביב הכינרת וכן היערכות על כביש 6 בדגש על היציאות במחלפים עירון ותות. הנוכחות תתוגבר גם על כביש 90 הן בדרך דרומה לאילת (כביש הערבה) והן צפונה לרמת הגולן, וכמו כן תוקמנה נקודות התרעננות לנהגים על ציר זה.

גם במד"א מעלים את הכוננות לקראת החג. בימי פסח וחול המועד תורחב הפרישה של צוותי מגן דוד אדום במוקדי טיולים ונופש ובמקומות הומים מאדם. בין היתר, יחזיק מד"א בכוננות יותר מ-100 אופנועים, 75 ניידות טיפול נמרץ וכ-250 אמבולנסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully