וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמאס חושף: אלה רוצחי פעיל השלום האיטלקי

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

18.4.2011 / 14:28

משטרת חמאס ברצועה פרסמה תמונות של שלושה חשודים ברצח פעיל זכויות האדם ויטוריו אריגוני. השלושה משתייכים לארגון קיצוני המסונף לאל-קאעדה

משטרת חמאס ברצועת עזה פרסמה היום (שני) תמונות של שלושה מבין ארבעת החשודים במעורבות ברצח פעיל זכויות האדם האיטלקי, ויטוריו אריגוני, השבוע בעזה. החשודים הם האזרח הירדני עבד א-רחמן בריזאת המכונה 'מוחמד חסאן', מחמוד סלפיתי, מוחמד בריזאת ובילאל אל-עומרי.

מקורות ביטחוניים מסרו לביטאון חמאס "א-ריסאלה", כי רוצחי אריגוני צילמו תמונות וידאו וסטילס של עצמם במקום הרצח, מה שהוביל לחשיפם זהותם. לדברי המקורות, הרוצחים נמלטו מהדירה שבה השאירו את גופתו של אריגוני דקות ספורות לפני הגעת כוחות הביטחון אל המקום. על פי המקורות, כוחות הביטחון של חמאס עצרו שני חשודים וכעת הם משקיעים מאמצים אדירים כדי למצוא את יתר המעורבים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבד א-רחמן בריזאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

דובר משטרת חמאס ברצועה, איימן בטניג'י, אמר כי המשטרה תעניק פרס כספי לכל מי שיסייע בתפיסת רוצחיו של אריגוני. "לראשונה אנחנו מציעים פרס כספי וזאת במטרה לזרז את החקירה ולהגיע במהרה לפושעים שעומדים מאחורי רצח אריגוני", הוסיף.

לדברי אבו אל-ברא' אל-מסרי, מבכירי הזרם הסלפי-ג'יהאדיסטי ברצועת עזה, "רוצחי אריגוני עשו זאת על דעתם בלבד ומבלי שקיבלו הוראה ממפקדיהם". בראיון לעיתון "א-שרק אל-אווסט", הרואה אור בלונדון, אמר אל-מסרי, כי ביצוע פעולה כגון זו מבלי לקבל הוראה הוא דבר "אסור לחלוטין".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עבד א-רחמאן בריזאת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully