וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקף הצעירה בשדרות ח"ן מואשם בניסיון רצח

17.4.2011 / 12:40

כתב אישום הוגש נגד עידן אנורי תושב רמת גן בן 34 הנאשם בניסיון רצח הצעירה שהותקפה בשדרות ח"ן בת"א לפני כחודשיים וגרונה שוסף. הוא מואשם בניסיון רצח ושוד בנסיבות מחמירות

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכה: גדי וינסטוק)

פרקליטות מחוז תל אביב הגישה היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד עידן אנורי, תושב רמת גן בן 34, הנאשם בניסיון רצח הצעירה שהותקפה בשדרות ח"ן בתל אביב וגרונה שוסף לפני כחודשיים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הדס פורר-גפני, הנאשם סבר כי פוטר בעקבות תלונת הקורבן על כך שצעק ואיים עליה כאשר לא הסכים עם משמרות שקבעה לו בעבודה. הוא מואשם בניסיון רצח ושוד בנסיבות מחמירות והפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים הפליליים נגדו.

עוד עולה מכתב האישום, כי אנורי נשבע לנקום ולפגוע בה, להסוות את מעשיו באמצעות שוד כביכול ובמשך חודשים ארוכים תכנן בקפידה את הנקמה המרה. "כשנה ורבע לאחר הפיטורין החליט הנאשם לבצע את זממו ותקף את המתלוננת באמצע הרחוב, באכזריות רבה, באמצעות סכין, ובמטרה לרצוח אותה", נכתב בכתב האישום.

עוד נטען, כי אנורי נהג להתקשר מדי פעם לעמותת "לחופש נולד" בה הועסקו השניים כדי לברר האם המתלוננת נמצאת במשמרת. בחודש פברואר האחרון הוא התקשר לעמותה בשעת ערב, וכשהמתלוננת ענתה לטלפון, ניתק והחליט להוציא את תוכניתו לפועל. הוא ארב לה כשסיימה לעבוד בסביבות השעה 23:00 ועקב אחר האוטובוס בו נסעה. לאחר שירדה מהאוטובוס הוא עקב אחרי מסלול הליכתה על אופנועו, וכשהגיעה למעבר חציה בשדרות ח"ן, קפץ מהאופנוע והחל להכותה. היא ניסתה להתגונן ושמה את ידיה על פיה, אבל הוא חתך את ידיה באמצעות סכין. לאחר מכן חתך את פניה, לשונה ושפתיה.

"שחררי את התיק כבר"

על פי כתב האישום, היא נצמדה אליו כדי שלא ידקור אותה בלב, ואז הוא דקר אותה פעמיים בבטן ובגב. בשלב זה עבר במקום עובר אורח. הנאשם איים עליו באמצעות הסכין אל לו להתקרב, ולחש לצעירה: "שחררי את התיק כבר". לאחר מכן שדד את התיק שלה, שהכיל כרטיסי אשראי, כסף מזומן, תעודות שונות, יומן ופריטים אישיים נוספים, ונמלט מהמקום על האופנוע.

"כשנה ורבע לאחר הפיטורין החליט המשיב לבצע את זממו ותקף את המתלוננת באמצע הרחוב, בלילה סוער, באכזריות רבה באמצעות סכין ובמטרה לרצוח אותה", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב הוכיח במעשיו כי הוא אדם מסוכן ואכזרי, הפועל ללא מעצורים ומוכן לעשות כל מעשה כדי לרצות את מאווייו המעוותים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully