וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"השוטרים העבריינים" שוחררו: "התנהגו למופת"

רמי שני

17.4.2011 / 10:46

לאחר שסיימו לרצות מחצית מתקופת המאסר שהוטלה עליהם, שוחררו הבוקר השוטרים שביקשו לנקום בעבריין מיכאל מור. סוהרת בכלא שקמה, בה ריצו את העונש: "הם ממש נחמדים"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות:אביב אברמוביץ')

לאחר כחצי שנת מאסר, שוחררו הבוקר (ראשון) "העבריינים במדים" מכלא שקמה. ארבעת השוטרים – רמי מוסא, אלדד חדד, יוסי לוי ויניב אשור, החלו לרצות את תקופת מאסרם בחודש אוקטובר האחרון לאחר שבית המשפט גזר עליהם שנת מאסר. הם הורשעו בעבירות של היזק בחומר נפץ, עבירות בנשק ומרמה וכן בהפרת אמונים.

ארבעת השוטרים אמרו עם שחרורם כי הם מקווים לשוב במהרה לשורות המשטרה וכי הם מודים לכל אלו שפעלו לשחרורם, בהם נשיא המדינה, השר לביטחון פנים ועוד. "אנחנו מאוד שמחים לצאת הביתה ומבולבלים מהעתיד. אנחנו מחזקים את השר לביטחון פנים וחשוב לנו להדגיש שהוא פועל להחזיר אותנו למשטרת ישראל", אמר אחד השוטרים בצאתם מהכלא.

בכלא שקמה אמרו הבוקר כי השוטרים התנהגו למופת במהלך תקופת מאסרם. אחת הסוהרות סיפרה כי "הם היו ממש נחמדים, הם עשו את כל העבודות שהטילו עליהם ואת כל המטלות. לא הייתה שום בעיה והם היו כל הזמן ביחד", סיפרה. "ההתנהגות שלכם הייתה למופת, לא נרשמה להם אף עבירת משמרת והייתה לנו תחושה שהם רוצים לסיים את תקופת שהותם כאן ללא בעיות".

השוטרים הורשעו בכך שהניחו מטעני חבלה מתחת למכוניתו של העבריין מיכאל מור, ומתחת לאדן החלון בבית השייך לו. זאת, כדי לנקום במור לאחר סדרת השלכות רימוני יד לעבר בתי שוטרים ואישי ציבור בנהריה, והחשש שמי מהם עלול להיות היעד הבא מצד מור ואנשיו.

ביום חמישי נענה נשיא המדינה, שמעון פרס, לבקשת השוטרים והחליט להקדים את מועד שחרורם בימים ספורים כדי שיחגגו את חג הפסח בחיק משפחותיהם. החלטתו של הנשיא התקבלה לאחר שבוועדת השחרורים של השב"ס הוחלט לשחרר את הארבעה לאחר שריצו מחצית ממאסרם בשל התנהגות טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully