וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הפיגוע באיתמר: צו איסור הפרסום יוסר

17.4.2011 / 7:00

לבקשתם של גורמים המעורבים בחקירת הפיגוע יוסר ככל הנראה צו איסור הפרסום שהוטל על חקירת רצח חמשת בני משפחת פוגל לפני למעלה מחודש. הרמטכ"ל נפגש עם בני המשפחה ועדכן אותם בחקירה

צו איסור הפרסום על חקירת רצח חמשת בני משפחת פוגל באיתמר צפוי להיות מוסר היום (ראשון), בעקבות בקשת גורמים המעורבים בחקירת הפרשה. הצו הוטל לבקשת המשטרה והשב"כ מיד לאחר הפיגוע, כאשר בית המשפט הצבאי בשומרון האריך אותו בשבוע שעבר ב-30 ימים נוספים וקבע כי כל פרסום של פרטי החקירה עלול לפגוע בה ובביטחון האזור.

עם זאת, הסרת הצו צפויה להיות חלקית בלבד. כזכור, מאז הרצח עומלים בשב"כ, בצה"ל ובמשטרה על פיענוח הפיגוע הקשה, כאשר בשירות הביטחון הוקם צוות חקירה מיוחד לפרשה. מאז הרצח, דיווחו הפלסטינים כי צה"ל פעל בכוחות גדולים בכפר עוורתא ואף ביצע עשרות מעצרים.

גנץ נפגש עם משפחות פוגל ובן ישי

ביום שישי האחרון נפגש הרמטכ"ל, רב-אלוף בני גנץ, בלשכתו בקריה בתל אביב עם בני משפחות פוגל ובן ישי ועם שלושת הילדים היתומים שנותרו בחיים. במהלך הפגישה, שתוארה כמרגשת במיוחד, עדכן גנץ את בני המשפחות בהתקדמות החקירה ושוחח עמם על חייהם לאחר הרצח. הוא אף התעניין בפעילויותיה השונות של תמר בת ה-12 והבטיח להמשיך ולעמוד בקשר עם בני המשפחות. בסיום הפגישה העניק גנץ למשפחות הגדה לפסח עם הקדשה אישית ממנו. מוקדם יותר בשבוע שעבר, נועדה המשפחה גם עם אלוף פיקוד מרכז, אבי מזרחי.

בשבוע שעבר נערכה האזכרה לציון 30 יום לפיגוע בהשתתפות מאות בני אדם שעלו לקבריהם של בני המשפחה בהר המנוחות. "תתפללו עלינו שבורא עולם ייתן לנו כוח להמשיך בדרככם עם כל הכאב והצער. אנחנו לא נשברים, אנחנו נמשיך הלאה", ביקש הרב יהודה בן ישי, אביה של רותי פוגל במהלך האזכרה. "במסע הארוך-קצר שלכם, אנשים כל כך אהבו אתכם והיום עם ישראל מנסה להגיד את זה", אמר בן ישי, "לא מפסיקים להתקשר לספר עליכם, וחייכם רק הולכים ומתרחבים. רותי, השארת לנו את הטיפול בילדים, איזה אמון נתת בנו שנהיה ראויים לטפל בילדים המדהימים האלה. כולנו הפכנו לתלמידים שלכם, וזה לא פשוט להיות תלמידים של אנשים גדולים. אנחנו יודעים שאתם שומעים אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully