וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: ההרוגה בהתהפכות הג'יפ לא חגרה חגורת בטיחות

אריאל נוי

16.4.2011 / 22:03

גבר ואישה נהרגו בהתהפכות ג'יפ סמוך למחלף שפירים בכביש 1. המשטרה חושדת כי האישה, שמותה נקבע במקום, לא חגרה חגורת בטיחות. בתאונה נפצעו גם שני ילדים באורח קל

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכה: אמיר קוטיגרו)

תאונת דרכים קטלנית סמוך למחלף שפירים בכביש 1, 16 באפריל 2011. שי אוקנין
כל הציוד שהיה במכוניות התפזר לכל אורך הכביש/שי אוקנין

גבר ואישה בשנות ה-40 לחייהם מלוד נהרגו היום (שבת) בהתהפכות ג'יפ סמוך למחלף שפירים בכביש תל אביב-ירושלים. מהמשטרה נמסר כי נבדק החשד שהאישה, שמותה נקבע במקום, לא חגרה חגורת בטיחות וכתוצאה מכך הועפה מהרכב. מותו של הגבר נקבע מאוחר יותר על שולחן הניתוחים בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שהועבר לשם במצב קשה. שני ילדים נפצעו גם הם בתאונה באורח קל והועברו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים יחד עם אישה נוספת שהייתה ברכב ונפצעה באורח קל-בינוני. נסיבות התאונה עדיין אינן ברורות.

סגן מפקד מרחב איילון במגן דוד אדום, אפי בר, סיפר בשיחה עם וואלה! חדשות כי זירת התאונה הראשונה שבה נהרגה אישה כבת 40 "הייתה מאוד קשה לצפייה, כמו כל אירוע רב נפגעים. כל הציוד שהיה במכוניות התפזר לכל אורך הכביש – טלפונים ניידים, מסמכים, משחקים של ילדים וכו'". לדבריו, "האמבולנס שהגיש טיפול לנפגעים עבר במקום במקרה במהלך נסיעה שגרתית לבית החולים. מיד הייתה קריאה לתאונה נוספת במרחק שני קילומטרים משם ונתקלנו בקושי מסוים להעניק טיפול בשתי הזירות בו זמנית".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תאונת דרכים קטלנית סמוך למחלף שפירים בכביש 1, 16 באפריל 2011. שי אוקנין
האמבולנס שהגיש טיפול לנפגעים עבר במקום במקרה במהלך נסיעה שגרתית לבית החולים"/שי אוקנין

באותה שעה, אירעה תאונת שרשרת בין חמישה כלי רכב, אף היא סמוך למחלף שפירים. אדם אחד נפצע באורח קשה וארבעה אחרים נפצעו קל. פרמדיקים של מגן דוד אדום הוזעקו למקום, ופינו את הפצועים לבית החולים אסף הרופא בצריפין. מבית החולים נמסר כי מצבו של הפצוע קשה התייצב והוא הועבר למחלקה לטיפול נמרץ.

מוקדם יותר היום, נהרג רוכב אופניים מפגיעת רכב פרטי בכביש 40 שבאזור השפלה. ההרוג הוא גיא תמרי, ממושב בן שמן. מחקירה ראשונית עולה כי ברכב הפוגע נהגה תושבת רחובות בת 30, שחזרה מעבודתה בנמל התעופה בן גוריון. על פי החשד, היא פגעה בתמרי בעת שרכב על אופניו, המשיכה לנסוע ואחר כך חזרה למקום התאונה. לדברי המשטרה, בחקירתה טענה כי כלל לא הבחינה שפגעה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully