וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופניים נהרג מפגיעת רכב בשפלה

אריאל נוי

16.4.2011 / 8:00

רוכב אופניים כבן 40 נהרג מפגיעת רכב פרטי באזור השפלה. מחקירה ראשונית עולה, כי הנהגת הפוגעת הייתה בדרכה חזרה לביתה מעבודתה בנתב"ג וכלל לא הבחינה שפגעה בו

רוכב האופניים שנהרג הלילה בכביש 40 הוא גיא תמרי, ממושב בן שמן. כך הותר בצהריים (שבת) לפרסום. תמרי נפגע מרכב פרטי בכביש 40 בין היישובים בילו וישרש שבאזור השפלה. צוות של מגן דוד אדום ממרחב איילון שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה אך לבסוף נאלץ לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

מחקירה ראשונית עולה, כי ברכב הפוגע נהגה תושבת רחובות בת 30 שחזרה מעבודתה בנמל התעופה בן גוריון. על פי החשד, היא פגעה בתמרי בעת שרכב על אופניו, המשיכה לנסוע ואחר כך חזרה למקום התאונה. לדברי המשטרה, בחקירתה טענה כי כלל לא הבחינה שפגעה בו.

קצין אגף התנועה במשטרת מרחב השפלה רב פקד שי מזרחי סיפר לוואלה! חדשות כי "הרוכב נסע בצדו הימני של הכביש עם כיוון התנועה. הנהגת הסבירה בחקירה שהיא לא הבחינה בו. היא נלקחה לבית החולים לבדיקת סמים ואלכוהול. אלה לא נמצאו בגופה, והיא נלקחה להמשך חקירה".

מזרחי הזהיר כי תקופת האביב הינה תקופה מסוכנת עבור רוכבי האופניים והנהגים בכבישים: "עכשיו במיוחד כשמתחיל האביב יש להיזהר מרוכבי אופניים. אנחנו לקראת שבתות יפות בהן אנשים יוצאים לטייל ולכן אני מבקש מרוכבי האופניים לרכב על פי כללי הבטיחות וכמו כן מהנהגים לשים יתר תשומת לב לרוכבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully