וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד נחקר בשב"כ: פעיל ימין המתנגד להתבוללות

14.4.2011 / 19:02

בפעם השנייה השבוע זומן פעיל ימין הקורא למנוע קשר בין ערבים לבחורות יהודיות, לשיחת אזהרה בשב"כ. לטענתו, הוא הוזהר מפני "פעילות טרור" ומפני העמקת הקשר עם פעילי ימין מהשומרון

אחד מראשי תנועת "בת ים יהודית", אשר וודקה, זומן השבוע לשיחה עם אנשי שב"כ בתחנת המשטרה המקומית בעיר, שם הזהירו אותו מפני "פעילות טרור". זוהי הפעם השנייה השבוע בה השב"כ מקיים שיחת אזהרה עם פעיל הקורא למנוע מערבים לקיים קשר רומנטי עם בחורות יהודיות.

במהלך השיחה נאמר לוודקה כי עליו להיזהר בקשרים שלו עם אנשים בשומרון שעוסקים בטרור, והוסיפו כי מאחר שוודקה עוסק בחינוך, תלמידיו עשויים לפרש את דבריו בצורות שונות. השיחה שקיימו אנשי השב"כ עם וודקה וכן שיחה נוספת שקיימו שלשום עם רב בעיר במרכז הארץ מדגישה את חששם של שירותי הביטחון מהתקרבות בין גורמים קיצוניים בשומרון לפעילי ימין במרכז הארץ, הפועלים למניעת נוכחות של ערבים במרכזי הערים.

במערכת הביטחון מייחסים את העלייה בפעולות המחאה נגד זוגות מעורבים לפעילי ימין בשומרון, ורואים את הכוח המניע את המחאה. "הם אמרו לי במהלך השיחה שיש אנשים טובים בשומרון, אבל שיש אחוז קטן מהם שעוסק בטרור ושהם יודעים שאני בקשר איתם", סיפר וודקה לוואלה! חדשות.

"ניסיון להעמיד אותנו באור קיצוני"

"הם הסבירו לי שאם יישרף מסגד בשומרון יכולות להיות לזה השלכות עצומות. הבהרתי להם שכל הפעילות שלנו שנוגעת לחיזוק בת ים כעיר יהודית ומניעת זוגות של ערבים ויהודיות הוא עיסוק חוקי לחלוטין כולל הפגנות וצעדות מחאה. הם אמרו לי בתגובה שאין להם שום בעיה עם דברים חוקיים, אבל שאנחנו הולכים על גבול מאוד דק ושהמדרון הוא חלקלק מאוד".

וודקה סיפר עוד כי שני אנשי השב"כ אף אמרו לו בתום השיחה שארכה כחצי שעה כי במידה שהוא מחליט לדבר עם התקשורת, עליו להבהיר כי הם אינם אנשי המחלקה היהודית אלא אנשי המחלקה "למניעת טרור במגזר היהודי". "כל שיחות ההפחדה הללו הם ניסיון להעמיד אותנו באור קיצוני", טען וודקה.

"זו סיטואציה לא נורמלית שבה אדם שמוחה נגד דברים שמפריעים לו מוזמן לשיחות של השב"כ, ושם אומרים לו כי הוא חשוד בטרור. אנחנו נמשיך בפעילות שלנו למנוע מבנות לצאת עם ערבים ולעורר את המודעות לבעיה של ההתבוללות. כשהתחלנו בדרך הזו ידענו שיהיו גורמים שזה יפריע להם אבל אנחנו רואים בה שליחות". בשב"כ סירבו להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully