וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צה"ל על הפילוג בחמאס: "הזנב מכשכש בכלב"

רמי שני

13.4.2011 / 12:44

במהלך סיור עם הנשיא פרס בגזרת הדרום, אמר אלוף הפיקוד טל רוסו כי הפעולות האחרונות פגעו קשות בחמאס וכי קיים פילוג בארגון. "הדרג המדיני רוצה הפוגות והדרג הצבאי פוגע באזרחינו"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכה: יאיר דניאל)

אלוף פיקוד דרום, טל רוסו, סייר הבוקר (רביעי) בגזרתו יחד עם הנשיא שמעון פרס ואמר כי הפעולות האחרונות של צה"ל פגעו קשה בחמאס וכי קיים פער גדול בין הדרג המדיני של הארגון לדרג הצבאי. לדבריו, "הזנב מכשכש בכלב, הדרג המדיני רוצה הפוגות והדרג הצבאי פוגע באזרחינו". רוסו אמר עוד, כי האירועים האחרונים הפרו את השקט היחסי אליו התרגלו תושבי הדרום מאז מבצע עופרת יצוקה וכי מטרתו "לתת לתושבי הדרום לחיות בשקט".

במהלך הסיור אמר הנשיא פרס כי "התרגשתי לראות את האזור, זהו מראה מדהים של אכזריות מצד אחד וגבורה מצד שני. מה שקרה באיתמר ומה שקרה כאן בפגיעה באוטובוס חורג מכל נורמה. לרצוח תינוקת בת ארבעה חודשים או לנסות לפגוע בילדים קטנים זה עולה על כל המקובל גם בחוקים האכזריים ביותר. מצד שני, כאן המילה גיבורים איננה נשמעת כמילה ריקה, מהילדים הקטנים בגן ועד לפיקוד הגבוה, אני חושב שכולם עמדו כמקשה אחת".

פרס אמר כי הוא גאה שממשלת ישראל הצליחה למצוא פתרון להגנה מפני ירי הטילים: "זו אחת השעות הקשות אך גם היפות של מדינת ישראל. ככל שינסו להכות בנו אנחנו נתחזק". בנוגע למצבה המדיני של ישראל אמר פרס כי "נפגשתי עם הנשיא ברק אובמה ארבע פעמים. לא הייתה פעם אחת שהוא לא פתח את דבריו במחויבותו לביטחונה של מדינת ישראל. שאלתי את מזכ"ל האו"ם אם לארגונו יש תשובה לטילים, לטרור, לילדים במקלטים, לאכזריות?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully