וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלטשולר התנצלה על תקיפת אופנהיימר: "נשברתי"

יהושע בריינר

13.4.2011 / 9:44

ד"ר מור אלטשולר, שסטרה למזכ"ל "שלום עכשיו", יריב אופנהיימר, במהלך צילומי התכנית "פוליטיקה", התנצלה על המעשה ואמרה כי זה "היה רגע של שבירה". לדבריה, "גם הוא צריך להתנצל"

צו פיוס? ד"ר מור אלטשולר שסטרה אמש (שלישי) למזכ"ל תנועת "שלום עכשיו" יריב אופנהיימר בטרם צילומי התכנית "פוליטיקה" בה היו אמורים להשתתף, התנצלה היום על התנהגותה. "אני מודה היה לי רגע של שבירה. אני לא עשויה מברזל, אני אדם בשר ודם", אמרה אלטשולר בראיון לגלי צה"ל.

התקרית אירעה אמש כאשר היו השניים אמורים להשתתף בתכנית האקטואליה בערוץ הראשון. אלטשולר, חוקרת ותיקה בתחום מחשבת ישראל, המתמחה בקבלה, חסידות ומשיחיות, קראה לאופנהיימר לשיחה בעת שהיו מאחורי הקלעים וסטרה לו בפניו. לאחר מכן היא עזבה את המקום, והוא בתגובה הגיש תלונה במשטרה. לדבריה, היא תקפה את אופנהיימר כיוון שלפני כשנתיים שלח תחקירנים לביתה במסווה של עיתונאים. היא הגישה תלונה במשטרה על הסגת גבול, אך לא נעשה דבר בנושא.

"ניסיתי להיות מנומסת אדיבה. אמרתי לעצמי: 'אל תעשי מזה עניין', כמו ששנתיים ניסיתי לשכנע את עצמי ששום דבר לא קרה למרות שפלשו לביתי", אמרה אלטשולר. "האיש הזה לא נתן את הדין על מעשיו. הוא עשה מעשים לא אתיים חמורים ואיש מזרועות הצדק לא העמיד אותו על מקומו", הוסיפה.

אלטשולר טענה כי התנצלה על התקרית ואמרה: "אני הראתי גדלות נפש כשהתנצלתי. מר אופנהיימר טרם התנצל בפני. אני לא חושבת שהוא יצא כאן קורבן, ההתנהגות שלו הייתה נוראה והוא לא בא על הדין. אני הבעתי חרטה ודי בזה לעומת הסטירה הסמלית שנתתי".

אופנהיימר אמר בתגובה, כי "היא לא התנצלה בפניי. חוץ מהשמצות וגידופים לא שמעתי התנצלות או בקשת מחילה. רק המשך ניסיון להציג את עצמה כקורבן וניסיון להציג את החבטה כמכה חלשה. זאת הייתה חבטה שאני לא מאחל לאף אחד". לדבריו, "אם המקרה היה הפוך אז ערוצי התקשורת היו מתייחסים לסיפור בצורה אחרת והייתי מבלה את הלילה במגרש הרוסים. יש פה גישה סלחנית למקרה בוטה של אלימות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully