וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעסה טיפולי מחולון הורשע באונס חמש מטופלות

11.4.2011 / 16:57

מעסה מחולון הורשע באונס של חמש נשים שטופלו במרפאתו, להן הסביר כי מעשיו הם חלק מהטיפול. "המתלוננות סמכו על יושרתו המקצועית ומצאו עצמן בסיטאציות מביכות ומכאיבות"

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (שני) את אלכסנדר לוין, מעסה רפואי בן 41 מחולון, באונס של חמש נשים בהן טיפל ובביצוע מעשים מגונים בשתיים מהן. עם זאת, הוא זוכה משני אישומים של ביצוע מעשים מגונים.

לוין ניהל מרפאה לטיפולים אלטרנטיביים, והורשע בכך שבין השנים 2005-2009 נהג לבצע עבירות מין בנשים בהן טיפל, בהן גם אישה שעבדה במרפאתו ובתה בת ה-16, כאשר הסביר להן שמעשיו הם חלק מהטיפול.

תחילה הכחיש לוין את החשדות נגדו. לאחר מכן שינה את גרסתו וטען כי מדובר בטיפול רפואי מוכר ועתיק, ולבסוף שוב הכחיש את הטענות. מכיוון שהסביר למתלוננות כי מדובר במהלך טיפולי, והן הסכימו לכך. הוא הורשע באונס בהסכמה שהושג במרמה.

"בבחינת העדויות שנשמעו מפי המתלוננות לעומקן מלמדת על שיטה שהיתה נקוטה בידי הנאשם", כתבו השופטים בהכרעת הדין. עוד נקבע שלוין נהג תחילה להעניק לנשים טיפול תמים, "הכולל לחיצות", אולם משם עבר לנגיעות ולמעשים מיניים. "המתלוננות, שנזקקו לעזרתו של הנאשם וסמכו על יושרתו המקצועית, מצאו עצמן בסיטואציות מביכות ומכאיבות, שהותירו חותם וצלקת בנפשן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully