וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנה אינטרנשיונל: "רוצה להתחשב פחות בצרכי הקהל הישראלי"

עינב שיף

10.4.2011 / 14:12

נציגת ישראל לאירוויזיון מצלמת קליפ לשיר שייצג את ישראל ואמרה לעיתונאים כי הפעם היא נוסעת בעיקר בשביל עצמה

"אני לא זוכרת מה היה לפני 12 שנה באירוויזיון הקודם", כך התוודתה דנה אינטרנשיונל היום (ראשון) במסיבת עיתונאים שנערכה לכבוד צילומי הקליפ לשיר שייצג את ישראל בתחרות, "Ding Dong". "זו אחת הסיבות שהסכמתי לעשות את זה שוב. היום אני יותר בוגרת, פחות מתרגשת מהטררם, פחות חושבת עד כמה השיר יצליח. אני יותר חושבת שאני רוצה להגיע כדנה, להיות יותר אני ופחות להתחשב בצרכי הקהל הישראלי בבית. אז ייצגתי את המדינה במאה אחוז, הפעם אני רוצה לעשות גם את הכיף שלי.

"זה הולך להיות הקליפ היפה ביותר שנעשה בישראל", אמרה אינטרנשיונל על הקליפ שמביים אורי שיצר. זה לא רף כזה גבוה, אבל זה יהיה קליפ שנתגאה בו כישראלים". על השיר עצמו אמרה אינטרנשיונל כי היא גאה במיוחד בשיר כי היא כתבה והלחינה אותו בעצמה.

אינטרנשיונל נשאלה האם נדרש שכנוע מצד מנהלה האישי להשתתף, בעקבות שמועות על כך שלא רצתה לעשות זאת בתחילה. "תמיד יש בי עצלנות ואירוויזיון זה חתיכת הפקה וצריך להשקיע הון נפשי והמון עבודה כלכלית ולפעמים אני שמחה על זה ולפעמים פחות", אמרה אינטרנשיונל. "אבל אני נמצאת בידיים טובות ואני הולכת עם המנהל שלי ועם זה אני מרגישה מצוין".

אינטרנשיונל תתחרה בחצי הגמר השני של התחרות ב-12 במאי. אם תצליח להעפיל לגמר, היא תתמודד ב-14 במאי על האפשרות להשיב את האירוויזיון לישראל בפעם הרביעית. על סיכוייה בתחרות סירבה אינטרנשיונל להמר, מלבד הצהרה כי תגיע למקום גבוה בתחרות. "חשבתי שלנה, הזוכה של האירוויזיון האחרון, ראויה למקום האחרון והייתי בהלם שהיא זכתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully