וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת הנער שנפגע באוטובוס: "מצפים לנס"

מוטי לוי ורמי שני

10.4.2011 / 11:24

מצבו של דניאל וייפליך, הנער שנפגע מפגיעת טיל הנ"ט ביום חמישי ממשיך להיות אנוש. "הרופאים נלחמים על חייו, השעות הבאות יהיו קריטיות"

מצבו של דניאל וייפליך, הנער שנפגע מפגיעת טיל הנ"ט באוטובוס ביום חמישי, ממשיך להיות אנוש. קרובת משפחה של הנער סיפרה היום (ראשון) לוואלה! חדשות כי הרופאים ממשיכים להילחם על חייו. "הוא מחוסר הכרה ומונשם ואנחנו מצפים לנס, השעות הבאות יהיו קריטיות".

"נותר לנו כרגע רק להתפלל", אמר ביום שישי אביו של הנער, יצחק וייפליך. "אנחנו רק מנסים לקוות לטוב. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולבקש מכל מי שיכול שיתפלל לרפואתו של דניאל. הוא ילד חזק, ואנחנו מקווים שהוא ייצא מזה".

"הוא נפגע קשה מהטיל, עבר החייאה בשטח וטופל בחדר הטראומה, ומשם עבר לניתוח ולמחלקת טיפול נמרץ", סיפר ד"ר יצחק לזר, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע. "הוא סובל מפגיעה עיקרית בראש, מה שמשליך על התפקוד הכללי של הגוף".

דניאל נקלע לירי לאחר שעשה את דרכו לביקור אצל סבתו שמתגוררת באחד הישובים במערב הנגב. הטיל פגע בחלקו האחורי של האוטובוס והוא נפצע באורח אנוש מרסיסים בראשו ובכל חלקי גופו. מחקירה ראשונית עלה כי מספר דקות לפני הירי האוטובוס היה מלא בילדים, וכולם ירדו ממנו בקיבוץ נחל עוז. האוטובוס המשיך לכיוון מזרח כאשר רק דניאל והנהג נותרו עליו. הנהג שנפצע באורח קל, פונה לבית החולים סורוקה - ושוחרר בסוף השבוע לביתו.

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully