וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנער שנפגע מטיל עדיין מונשם: "הימים הבאים קריטיים"

רמי שני ומוטי לוי

8.4.2011 / 11:28

דניאל וויפליך בן בה-16, שנפגע אתמול מטיל נ"ט שנורה לעבר אוטובוס, עדיין מאושפז במצב אנוש בביה"ח. אביו: "הימים הבאים יהיו קריטיים. אני מבקש מכל מי שיכול שיתפלל לרפואתו"

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: יותם בן-דוד)

"הילד במצב קשה, והימים הבאים יהיו מאוד קריטיים". כך אמר היום (שישי) יצחק וויפליך, אביו של דניאל בן ה-16 שנפגע אתמול מפגיעת טיל נ"ט באוטובוס סמוך לקיבוץ סעד. בשיחה עם וואלה! חדשות ציין וויפליך כי "דניאל הוא ילד חזק, ואנחנו מקווים שהוא ייצא מזה. נותר לנו כרגע רק להתפלל. אנחנו רק מנסים לקוות לטוב. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזאת ולבקש מכל מי שיכול שיתפלל לרפואתו של דניאל".

ד"ר יצחק לזר, רופא בכיר במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים סורוקה בבאר שבע, אמר הבוקר כי מצבו של דניאל ממשיך להיות אנוש. "הוא נפגע קשה מהטיל, עבר החייאה בשטח וטופל בחדר הטראומה, ומשם עבר לניתוח ואז למחלקת טיפול נמרץ. הוא עדיין מונשם ומצבו קשה מאוד. אנחנו ממשיכים בטיפול. הוא סובל מפגיעה עיקרית בראש, מה שמשליך על התפקוד הכללי של הגוף".

דניאל נקלע לירי לאחר שעשה את דרכו לביקור אצל סבתו שמתגוררת באחד היישובים במערב הנגב. הפצצה פגעה בחלקו האחורי של האוטובוס והוא נפצע באורח קשה מרסיסים בראשו ובכל חלקי גופו. מחקירה ראשונית עלה כי מספר דקות לפני הירי האוטובוס היה מלא בילדים, וכולם ירדו ממנו בקיבוץ נחל עוז. האוטובוס המשיך לכיוון מזרח כאשר רק דניאל והנהג נותרו עליו. הנהג נפצע באורח קל, פונה לבית החולים סורוקה - ושוחרר הבוקר לביתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully