וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יד לבנים: "הקדמת גמר היורוליג - הרע במיעוטו"

7.4.2011 / 10:37

הארגון להנצחת החללים בירך על הקדמת המשחק בו עשויה מכבי ת"א להשתתף, כך שלא יתנגש עם ערב יום הזיכרון, ובירך את שמעון מזרחי על "המאמצים". בארגון שוקלים לחלק לאוהדים "ערכת טקס"

"הקדמת שעת המשחק היא הרע במיעוטו", כך נמסר הבוקר (חמישי) מארגון "יד לבנים" להנצחת חללי מערכות ישראל, בעקבות ההודעה כי משחק גמר היורוליג בכדורסל, בו עשויה מכבי תל אביב להשתתף, יוקדם לשעה 17:30 על פי שעון ישראל, על מנת למנוע התנגשות עם ערב יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל.

"המשחק עדיין יתנגש עם הטקס המרכזי של יד לבנים בגבעת התחמושת", נמסר. "עם זאת, הארגון מברך את שמעון מזרחי שעשה הכל כדי לא לשחק במהלך יום הזיכרון. יד לבנים מקיים קשר רצוף עם ההנהלה, וכעת נבחנת האפשרות שלאוהדים שייסעו עם הקבוצה תחולק 'ערכת טקס' ובה מדבקת דם המכבים, יזכור, קדיש, ורקע כללי על מספר הנופלים". על פי הארגון, נבחנת גם אפשרות לקיים בברצלונה טקס עם נציגי השגרירות הישראלית.

סוגיית הפיינל פור הטרידה את ראשי מכבי תל אביב מאז הבטיחה הקבוצה את עלייתה לפיינל פור ביום חמישי שעבר, לאחר הניצחון על קאחה לבוראל, שסידר לצהובים 1:3 בסדרת רבע הגמר. אמש הושג פתרון לבעיה, כשנקבע שמשחק הגמר, שייערך ב-8 במאי בברצלונה, יוקדם ל-17:30 שעון ישראל (16:30 שעון ספרד). הוא ייערך בשעה זו גם אם מכבי תפסיד בחצי הגמר ולא תעפיל אליו.

הסדר זה סוכם לאחר שיו"ר מכבי תל אביב, עו"ד שמעון מזרחי, בעלי המועדון דייוויד פדרמן והמנכ"ל אלי דריקס נפגשו בברצלונה עם חברי הנהלת היורוליג בראשותו של המנכ"ל ג'ורדי ברתומאו. הארבעה דנו מספר שעות בנושא העברת הגמר, שכאמור היה עלול להתנגש עם ערב יום הזיכרון לחללי צה"ל ומערכות ישראל.

"אני חושב שביורוליג הבינו לחלוטין את החשיבות של יום הזיכרון", סיפר אתמול מזרחי לוואלה! ספורט. "היורוליג התחשב בנו גם ב-2004 בפיינל פור שהיה בישראל, והסכים אז שלא ישחקו בימי שישי וראשון אלא בחמישי ושבת".

המשחק על המקומות 3-4 ייערך באותו היום ב-14:30 שעון ישראל (13:30 שעון ספרד). חצי הגמר, בו תפגוש סגנית אלופת ישראל את המנצחת בסדרת רבע הגמר בין ריאל מדריד לוולנסיה, ייערך ב-22:00 שעון ישראל – החלטה שהיוותה את אחד מהתנאים שהציבו אנשי היורוליג למכבי תל אביב כתנאי לכך שהגמר יוקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully