וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "היורוליג עשו את הדבר הנכון לכולם"

6.4.2011 / 20:03

מאמן מכבי ת"א מרוצה מהזזת גמר היורוליג: "ההרגשה טובה מאוד, אנחנו שמחים". שארפ: "הייתה לי הרגשה שזה יסתדר"

במכבי תל אביב קיבלו היום (רביעי) בשמחה ובתחושת הקלה גדולה את ההודעה על כך שגמר הפיינל פור הוקדם לשעה 17:30 במקום השעה המקורית, 22:00. כזכור, גמר היורוליג ייערך ב-8 במאי, ערב יום הזיכרון, ובמכבי עשו הכל על מנת למנוע התנגשות עם המשחק. היום, לאחר פגישה בין יו"ר מכבי תל אביב, עו"ד שמעון מזרחי, בעלי הקבוצה, דייויד פדרמן, והמנכ"ל אלי דריקס, לנציגי הנהלת היורוליג ומהנכ"ל ג'ורדי ברתומאו, יצא עשן לבן.

שמעון מזרחי, שישוב מחר לארץ, אמר לוואלה! ספורט: "אני חושב שביורוליג הבינו לחלוטין את החשיבות של יום הזיכרון. והיורוליג התחשב בנו גם ב-2004 בפיינל פור שהיה בישראל, והסכים אז שלא ישחקו בימי שישי וראשון אלא בחמישי ושבת". לשאלה עד כמה אופטימיים היו ראשי מכבי אתמול טרם יציאתם לפגישה הדחופה, ענה מזרחי: "אני לא יכול להגיד אם היינו אופטימיים או לא. היינו ריאליים. ידענו איפה הבעיות ואיפה המכשולים, אך גם ידענו שתהיה לנו אוזן קשבת.

"הייתה פגישה ארוכה, ממושכת, הועלו כל הנושאים שהיוו מכשולים סביב שינוי שעת המשחקים. בוודאי שזה שינוי משמעותי מאוד להתחיל משחק ב-17:30 במקום ב-22:00, והמשחק על המקום השלישי ב-13:30. אבל היורוליג עשו מאמץ גדול מול רשתות הטלוויזיה, מול ספונסרים, מול עיריית ברצלונה, כל מי שרק היה מעורב. והצליחו ואנחנו יכולים רק להודות להם".

דיוויד בלאט אמר לאחר ההחלטה: "ההרגשה מאוד טובה. הצוות מלא הערכה להנהלה שלנו, שעבדה והשקיעה המון כדי לפתור את הבעייתיות של המצב. יש לי גם הרבה חום בלב ליורוליג, שמצאו לנכון לעזור לנו ולעשות את הדבר הנכון בשביל כולם, והם ראויים להערכה על כך. אנחנו מצידנו עשינו על הפרקט את שלנו כדי להביא את מכבי ואת אלפי האוהדים הנפלאים שלנו לפיינל פור, רגע השיא של הכדורסל האירופי, ואנחנו מאוד שמחים כרגע".

קפטן הקבוצה דרק שארפ אמר לוואלה! ספורט: "הייתה לי הרגשה שזה יסתדר בסופו של דבר. לאור החשיבות הברורה של היום, ביורוליג החליטו לחרוג ממנהגם וללכת לקראת כולם, זה יום משמעותי עבור כולם והם הבינו את זה. אני מודע שזה בכל לא היה קל לשנות את השעה, אני מאוד מעריך את המלחמה של ההנהלה ועל כך שהירוליג הקשיב לנו".

על האווירה באימון היום, ועד כמה החשש שהשחקנים לא יזכו להגיע למעמד לאחר העונה הארוכה שעברו אמר הקפטן: "לא כולם היו מעורים יותר מדי בנושא אז אני חושב שלא כולם הבינו עד כמה זה רציני. לכן אני לא חושב שהשחקנים בקבוצה היו מודאגים יותר מדי. אבל כמובן שכולם שמחים שזה הסתיים כך".

שי רקנאטי, מבעלי מכבי תל אביב, אמר ל"וואלה! ספורט": "אנחנו מאוד שמחים על ההחלטה. אני חושב שזה הדבר הראוי שהיה צריך לקרות. גם מבחינה ספורטיבית זה היה הכי נכון שיהיה. הייתה יכולה להיות טעות אם קבוצה אחרת הייתה עולה במקום מכבי. אנחנו מאושרים גם בשביל האוהדים, לאחר עונה כל כך קשה היה חבל לסיים את זה באקורד צורם ואני שמח שזה הסתיים בתוצאה שכל הצדדים מסכימים עימה ושמחים על המצב".

ממועדון מכבי תל אביב נמסר: "זוהי פעם נוספת שהנהלת היורוליג מגלה רגישות והתחשבות רבה לפנייתו של מועדון הכדורסל מכבי תל אביב, ונזכיר את הפיינל פור בשנת 2004 בתל אביב, בה שוחקו המשחקים בימי חמישי ושבת, במקום הימים שישי וראשון. המועדון מודה עמוקות לשר הספורט הספרדי, לעיריית ברצלונה, לרשתות הטלוויזיה, לנותני החסות ולמועדונים, כאשר בלי שיתוף הפעולה מצידם לא ניתן היה להגיע למצב האופטימלי אליו הגענו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully