וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוארך מעצר הבעל החשוד ברצח אשתו בלוד

איילה חננאל

6.4.2011 / 18:13

מעצרו של חאלד אבו זעלוק, החשוד ברצח אשתו, יסמין, הוארך בשבוע. במשטרה מייחסים לו תקרית תקיפה נוספת, בה אשתו נפצעה באורח בינוני. סנגוריו: "עצרו אותו מבלי לבדוק שום דבר"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום ברמלה האריך בצהריים (רביעי) את מעצרם של חאלד אבו זעלוק, בעלה של יסמין אבו זעלוק שנרצחה אמש בלוד ושל אחיו, מוחמד אבו זעלוק. מעצרו של הבעל הוארך בשבוע בעוד מעצר אחעו, לו מיוחס חשד של מעורבות ברצח, הוארך בחמישה ימים.

במהלך הדיון, המשטרה גילתה על תקרית נוספת, שאירעה לפני מספר חודשים, במהלכה נסעה האישה עם גיסתה ברכב ונפתחה לעברן אש שממנה נפצעה האישה באורח בינוני. לאחר תקרית זו השתיים סירבו להגיש תלונה ולא שיתפו פעולה עם החוקרים. במשטרה סיפרו כי בית החולים היה הגורם שדיווח על הירי לשוטרים, בעוד שבני המשפחה טשטשו על פי החשד ראיות וניקו את זירת הירי.

"מה שמרגיז אותנו הוא שהחשוד התלונן על היעדרותה של אשתו. המשטרה ביקשה ממנו תמונות ופרטים ובשעה שבע בערב הגיעו לעצור אותו ואת האחרים", סיפר פרקליטו של הבעל, עו"ד אריה קדרי. "הוא עוכב עד 12:00 בלילה ורק אז הם בכלל הודיעו לו בגין מה הוא מעוכב. רק אז נודע לו שאשתו נרצחה והוא פרץ בבכי. שש שעות שלמות הוא היה במעצר ולא ידע שאשתו מתה".

הפרקליט עו"ד צביקה אבנון הוסיף וטען כי "עצרו אותו מבלי לבדוק בלי שום דבר, במקום לתת לו להתאבל על אשתו. לדעתי תוך 30 יום הוא כבר יהיה בחוץ, אני מאמין שעוד קודם לכן".

גופתה של יסמין אבו זעלוק התגלתה אמש בשטח פתוח בין גני אביב לשכונת הרכבת בעיר לוד. אבו זעלוק נורתה מספר פעמים מטווח קצר, כשחלק מהקליעים פגעו בראשה. על פי החשד, רוצחיה הובילו אותה אל עבר אזור מבודד סמוך לבית הקברות היהודי בעיר, ושם הוציאו אותה להורג.

במשטרה ציינו כי מדובר "באירוע טראגי", והדגישו כי לאישה הוצע בעבר מספר פעמים לקבל הגנה ולפנות למקלט לנשים מוכות. עוד צוין כי אבו זעלוק נעדרה לפני כשנה מביתה ואף היה אז חשש לחייה. היא אותרה לאחר חיפושים נרחבים והוצע לה כאמור לפנות למקלט אך היא סירבה, ובתיווך נכבדי המשפחה שבה לביתה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully