וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריית אונו: נהג עלה על המדרכה ודרס אשה ואת בנה

אריאל נוי ואיילה חננאל

6.4.2011 / 17:03

אם ובנה בן ה-8 נפצעו באורח בינוני וקשה מאוד מפגיעת רכב סמוך לקניון קריית אונו. מחקירה ראשונית עולה כי נהג הרכב איבד שליטה ועלה המדרכה. שני הולכי רגל נוספים נפצעו קל

ילד בן 8 נפגע באורח קשה מאוד ואמו בת ה-35 נפגעה באורח בינוני לפני זמן קצר (רביעי) מפגיעת רכב סמוך לקניון קריית אונו. שני הולכי רגל נוספים נפגעו באורח קל. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום העניק לפצועים טיפול ראשוני ופינה אותם להמשך טיפול בבבית החולים שיבא בתל השומר.

מחקירה ראשונית של האירוע עולה כי נהג הרכב הפוגע איבד שליטה, עלה עם רכבו על המדרכה ופגע בהולכי הרגל. הנהג נעצר ועוכב לחקירת המשטרה.

זבי טפר, מאיחוד והצלה בני ברק סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו למקום בשעה העמוסה ביותר. יש פקקים מטורפים במקום. רכב שאיבד שליטה ריסק את הספסל, התהפך ונבלם בגדר בטיחות. הרכב נשאר באוויר".

לפני שבוע נהרג הולך רגל בן 55 מפגיעת טרקטור שנסע לאחור באתר בניית תחנת הרכבת החדשה ביבנה. צוותי מד"א שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. מספר ימים קודם לכן, נפצע הולך רגל בן 33 באורח קשה מפגיעת רכב בצומת מחנה 80, סמוך לכרכור. הוא פונה לבית החולים הלל יפה בחדרה, כשהוא סובל מפגיעות בראש ובחזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully