וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'אק אידסון: "זה עלול להיות מתסכל לא לשחק בפיינל פור"

6.4.2011 / 13:21

שחקן מכבי ת"א לוקח בחשבון אפשרות שהצהובים לא ישחקו בברצלונה: "מעריך את ההנהלה שנשארת נאמנה לעקרונותיה"

עדיין לא ברור אם מכבי תל אביב תוכל לשחק בסופו של דבר בפיינל פור של היורוליג, אבל בזמן ששמעון מזרחי ודייויד פדרמן מנסים לבדוק את האפשרויות שעומדות להזזת מועד הגמר ונמצאים בברצלונה, בקבוצה ממשיכים לשדר עסקים כרגיל. צ'אק אידסון התייחס לסוגיה הבוערת, ואמר היום לוואלה! ספורט: "יום הזיכרון זה יום חשוב לישראל. אני מעריך ומקבל את זה שהנהלת מכבי נשארת נאמנה למה שהיא מאמינה בו ועומדת על העקרונות שלה. גם אם כשחקן אתה רוצה לשחק במעמדים האלו וזה עלול להיות מתסכל, אין מה להיות מתוסכל במקרה הזה כי אני בהחלט מבין ומכבד את הסיטואציה".

אידסון, אחד השחקנים הבודדים שהמשיכו מהעונה שעברה, התייחס לעלייתה של מכבי לפיינל פור, ואמר: "אחרי כל מה שקרה בסדרה מול פרטיזן בעונה שעברה, העונה קרה בדיוק ההיפך הגמור", הוא מספר. "אני מאוד שמח שעלינו לפייינל פור. ההבדל בין העונה לעונה שעברה נעוץ בכך שכל אחד יודע את תפקידו, כל אחד יודע מה עליו לבצע על המגרש וגם מקבל את תפקידו. אנחנו מתפקדים כיחידה והשיטה הוכיחה את עצמה העונה, עובדה שעלינו לפיינל פור".

"אף אחד לא 'ספר' אותנו בתחילת העונה", מודה אידסון. "היו הרבה דיבורים עלינו, אבל במקביל אף אחד מהשחקנים לא הקשיב או האמין למה שאמרו עלינו". לשאלה האם הוא מרגיש נוח ומאושר יותר העונה מאשר תפקידו בעונה שעברה? "יש רגעים שאני שמח ויש רגעים שאני לא, אבל זה לא קשור לקבוצה. זה פשוט האופי שלי". למרות האופטימיות, לשאלה האם ימשיך במכבי גם בעונה הבאה, מעדיף אידסון לענות בצורה לקונית: "אני לא יודע, אבל תמיד נעים להיות כאן במכבי".

"אנחנו מאמינים בעצמנו לקראת הפיינל פור"

האמריקאי התייחס גם לסדרה מול קאחה לבוראל. "ניצחנו את הסדרה מולם, אז אנחנו יותר טובים מהם", הוא אומר. "במחצית, במשחק האחרון מולם דיוויד בלאט אמר לנו שצריך לנצח דרך ההגנה. התעשתנו והשגנו ניצחון מרשים". לגבי הסיכויים של מכבי בפיינל פור, אם מכבי תגיע לשם כמובן, הוסיף אידסון: "זה פיינל פור והכל יכול לקרות. גם בתחילת העונה אמרו שאין לנו סיכוי אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

אידסון התייחס לפציעתו של דורון פרקינס. "קשה לנו בלי פרקינס, זה פגע בנו, חבל שהוא נפצע ועוד ברגעים החשובים של העונה. אנשים לא מבינים עד כמה הוא משמעותי עבור הקבוצה שלנו. מדובר בשחקן מרכזי ובמשחק מוביל ששיחק 35 דקות במשחק. זה משמעותי מאוד עבורנו מבחינה מקצועית ורואים את זה, אבל אנחנו צריכים ללמוד לשחק בלעדיו. אין ברירה, חייבים להסתגל למצב הקיים".

ומה לגבי משחק הליגה האחרון, מול מכבי חיפה, בו התקשתה מכבי? "מול חיפה היה לנו משחק קשה. אבל הסדרה מול לבוראל סחטה מאיתנו המון אנרגיה. נהיה חייבים להישאר מפוקסים ומרוכזים בליגה, כי אלו המשחקים שבהם אנחנו מתמודדים עד לפיינל פור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully