וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הרצח בלוד: קריאה לנשים לשת"פ עם המשטרה

איילה חננאל

6.4.2011 / 10:45

במקביל לחקירת החשודים ברצח יסמין אבו זעלוק, אם לחמישה מלוד, קוראת המשטרה לנשים במגזר הכללי ובמגזר הערבי בפרט, לשתף עמה פעולה "על מנת לסייע לנו לפעול להגנתן"

בעקבות הירצחה של יסמין אבו זעלוק, אם לחמישה מלוד, קראה היום (רביעי) משטרת מרחב השפלה לנשים בכלל ולנשים במגזר הערבי בפרט, להתלונן על מנת למנוע את פגיעתן. בקריאה של המשטרה נאמר: "אנו קוראים לנשים במגזר הכללי ובמגזר הערבי בפרט, לשתף פעולה עם המשטרה ולסייע לנו לפעול להגנתן".

גופתה של אבו זעלוק, צעירה כבת 30, התגלתה אמש בשטח פתוח בין גני אביב לשכונת הרכבת שבעיר. אבו זעלוק נורתה מספר פעמים מטווח קצר, כשחלק מהקליעים פגעו בראשה. על פי החשד, רוצחיה הובילו אותה לעבר אזור מבודד סמוך לבית הקברות היהודי בעיר, ושם הוציאו אותה להורג. להערכת חוקרי צוות החקירה המיוחד שהוקם במרחב השפלה לפענוח המקרה, היורים המשיכו וביצעו בנרצחת וידוא הריגה.

המשטרה עצרה שמונה חשודים ובהם בעלה של אבו זעלוק, בחשד למעורבות במעשה. חמישה מהחשודים שוחררו, וכעת נותרו במעצר רק שלושה: בעלה של הנרצחת, אחיו, ואח שלה. הם יובאו בהמשך להארכת מעצר בבית משפט השלום ברמלה.

במשטרה ציינו כי מדובר "באירוע טראגי", ומדגישים כי לאבו זעלוק הוצע בעבר מספר פעמים לקבל הגנה ולפנות למקלט לנשים מוכות, לאחר שנעדרה מביתה במשך שנה והיה חשש לחייה.

כעבור מספר חודשים, שהתה אבו זעלוק ברכבה עם גיסתה כשלפתע נפתחה לעברם אש. היא נפצעה פצעים בינוניים, בעוד שגיסתה נפצעה באורח קשה. המשטרה עצרה אז את הבעל בחשד שביצע את הירי, אך הוא שוחרר והפרקליטות סגרה את התיק, בין השאר משום שלטענת גורמים במשטרה, השתיים סירבו להתלונן נגדו ולא שיתפו פעולה עם החוקרים. במשטרה מספרים כי בית החולים היה הגורם שדיווח על הירי לשוטרים, בעוד שבני המשפחה טשטשו על פי החשד ראיות וניקו את זירת הירי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully