וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעצרו חשודים בתקיפת הצעירה שגרונה שוסף בת”א

איילה חננאל

5.4.2011 / 7:07

נעצר החשוד בתקיפה האלימה לפני חודשיים. ככל הנראה החשוד עבד עם הצעירה והאשים אותה בפיטוריו. העצור השני הוא חברו, החשוד שסייע לו

האם נפתרה התעלומה? המשטרה עצרה את החשוד בתקיפת הצעירה בשדרות ח"ן בתל אביב בחודש פברואר. החשוד ככל הנראה עבד עם הצעירה ולא היה מרוצה מהיחס שקיבל ממנה במסגרת עבודתם בעמותת "לחופש נולד", סבר כי היא גרמה לפיטוריו ולכן החליט לנקום בה. היום הוא יובא לדיון בהארכת מעצרו. בנוסף, צעיר נוסף תושב המרכז נעצר בחשד לסיוע לביצוע המעשה.

התקיפה התרחשה לפני כחודשיים, כאשר הצעירה צעדה בשדרות ח"ן בתל אביב והותקפה באכזריות ע"י אלמוני, שארב אחריה כשעל ראשו קסדה, דקר אותה בכל חלקי גופה ואף שיסף את גרונה ופניה, ורק לאחר מכן חטף ממנה את תיקה ונמלט מהמקום על גבי קטנוע. הצעירה נפצעה באורח קשה ופונתה לקבלת טיפול בבית החולים "איכילוב".

בחקירתה סיפקה הצעירה מספר כיוונים שחיזקו את ההערכה כי התוקף הכיר אותה קודם לכן. בין היתר הוא סיפר על צעיר שפוטר בגללה מהעבודה בעמותה בה הם עובדים. הצעיר תוחקר כבר בתחילת החקירה, אולם הוא הכחיש כל קשר לאירוע ושוחרר. בחודשיים האחרונים המשיכו חוקרי מרחב ירקון לאסוף ראיות ואיתרו את האופנוע שעליו נמלט מזירת הדקירה. כמו כן הושגו איכוני טלפון הקושרים את האיש למעשה - מה שהביא למעצרו.

החשוד מכחיש כל קשר לביצוע התקיפה. עורך-דינו, אורי קינן, סיפר כי החשוד "היה איתה ביחסי עבודה ואין שום קשר בינו לבין התקיפה לדבריו. כל המעצר הזה הוא מעצר שווא. אני מקווה שבסופו של דבר המשטרה תסיים את החקירה ותחליט שהוא אינו קשור לעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully