וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 3 חודשים - גילתה שזכתה ב-20 מיליון ש'

לזה קוראים "איחור אופנתי ויוקרתי": תושבת אזור ירושלים גילתה לאחר שלושה חודשים כי זכתה בפרס הגדול בלוטו - 20 מיליון שקלים. "הנחתי את הטופס בארנק ולא בדקתי אותו"

יש הפתעות בחיים: תושבת אזור ירושלים, אם לשלושה ילדים, שמילאה לפני שלושה חודשים טופס לוטו, גילתה במקרה, לאחר שלושה חודשים, כי היא הזוכה המאושרת בפרס הגדול – 20 מיליון שקלים. הזוכה הגיעה הבוקר (ראשון) לפדות את הפרס, זאת לאחר שכבר בחודש דצמבר מילאה את הטופס ולא בדקה אותו מאז.

"הנחתי את הטופס בארנק ולא בדקתי אותו", סיפרה הזוכה. "ביום שישי נסעתי עם אמא שלי למרכז במטרה לרכוש שולחן לחג, בדרך עברנו ליד דוכן פיס, ובגלל שהטופס ששכב בארנק העיק עלי והפריע לי, קפצנו רגע לדוכן רק כדי לבדוק את הטופס".

הזוכה, בשנות ה-50 לחייה, המשיכה וסיפרה כי "במהלך הבדיקה הביטה בי הזכיינית ואמרתי לה בהומור , 'את מסתכלת עלי במבט שאומר שזכיתי לפחות ב-700 אלף...'. היא הביטה בי במבט רציני ואמרה, 'זכית במיליונים, אני מציעה שתסעי לבית מפעל הפיס לקבל את כל הפרטים על הזכייה'. אמא שלי ואני קפאנו במקום, לא ידענו אם לצחוק או לבכות. מרוב הלם והתרגשות לא הצלחתי להירדם בלילה וכל הזמן וידאתי שהטופס אכן בארנק".

הזוכה המאושרת, מילאה טופס לוטומט רגיל בשווי של 46 שקלים . "כל חיי חייתי בדוחק, נלחמתי לפרנס בכבוד את ילדיי שגדלו לתפארת. עבדתי בעבודות שונות מהבוקר עד הערב, והזכייה הזאת נחתה עלי מהשמיים, אני עדין המומה ולא מאמינה שזה אכן כך. יש כ"כ הרבה אנשים שאני רוצה לעזור להם ולעשות אותם שמחים ומאושרים ואני מודה לאל שנתן לי את היכולת הזאת לשמח עכשיו כמה משפחות לקראת החג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully