וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 20 נהרג בהתהפכות ג'יפ סמוך לעין העמק

עידן אבני וקובי מנדל

2.4.2011 / 14:50

צעיר נהרג ושניים מחבריו נפצעו קל, כשרכבם התהפך בעת שניסו לטפס במעלה עלייה תלולה במיוחד ביערות מנשה. מחקירה ראשונית עולה כי ההרוג לא היה חגור בחגורת בטיחות והועף מהרכב

בתאונה שאירעה היום (שבת) סמוך סמוך למושב עין העמק, ביערות מנשה, התהפך ג'יפ ובו שלושה בני אדם. אחד הנוסעים, צעיר כבן עשרים מאחד מכפרי הסביבה נהרג, ושניים נוספים שהיו עמו ברכב נפצעו קל ופונו לקבלת טיפול בבית החולים רמב"ם שבחיפה.

מחקירה ראשונית של בוחני לשכת התנועה של מרחב העמקים, עולה כי נוסעי הג'יפ ניסו לטפס במעלה עלייה תלולה מאוד ולקראת סוף העלייה הרכב התהפך. עוד עולה מהחקירה כי ככל הנראה ההרוג לא היה חגור בחגורת בטיחות ועף מהרכב. צוותים של מד"א כרמל שהגיעו למקום, ניסו לבצע בצעיר פעולות החייאה אך קבעו את מותו לאחר זמן קצר.

בתאונה נוספת שאירעה בצהריים, התנגשו שני כלי רכב בצומת יגור. שני בני אדם נפצעו קל. מעוצמת ההתנגשות בין שני כל הרכב הועף אחד מהם למרחק 20 מטרים והתהפך על גגו. צוותים של מד"א פינו את נוסעי הרכב שהתהפך לבית החולים רמב"ם והמשטרה בודקת חשד כי אחד הנהגים לא ציית לרמזור אדום. עקב התאונה נרשמו באזור שיבושי תנועה קלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully