וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: ברק - האיש הכי מושחת שדרך על במת הפוליטיקה

על רקע פרשת "ביבי טורס", תקף חיים רמון את אהוד ברק. "הוא האיש הכי נהנתן שהיה בפוליטיקה הישראלית ואין רבב שלא דבק בו". מקורבי ברק: "רמון הוא עבריין מורשע שזקוק לרחמים"

אחרי שהמהלכים שניהל יו"ר ועדת הביקורת ח"כ יואל חסון (קדימה), הולידו את החקירה שיוביל מבקר המדינה מיכה לינדנשטראוס בעניין מימון נסיעותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לחו"ל, מתרחב העימות הפוליטי בין "הליכוד" ל"קדימה" ואליו מצטרפת גם מפלגת "העצמאות".

עימות חריף מסוגו פרץ בין המפלגה הגדולה באופוזיציה למפלגת "העצמאות", בראשה עומד שר הביטחון אהוד ברק. יושב ראש מועצת מפלגת קדימה, חיים רמון, תקף הבוקר (שישי) את השר ברק ואמר בראיון לקול ישראל כי הוא "האיש הכי מושחת שדרך על במת הפוליטיקה בישראל מאז ומעולם". דבריו של רמון מגיעים כתגובה להאשמות שהשמיע אתמול ברק ולפיהן "קדימה הם כישלון מבחינה מוסרית. הם ניסו להכניס עבריין מורשע לתפקיד מספר 2 בממשלה (הכוונה ככל הנראה לרמון) ואז ראש הממשלה בעצמו הסתבך בפלילים. הם מעזים להתעלם מזה שיש להם הכי הרבה תיקים למרות שהם באופוזיציה".

רמון מצדו אמר בתגובה כי "בפרשת העמותות הגיעו חשבונות הבנק של השר ברק למאות אלפי דולרים ואיש אינו יודע מה עלה בגורלם. ברק הוא הכי מושחת והכי נהנתן שהיה בפוליטיקה הישראלית ואין רבב שלא דבק בו. לא מכבר נחשפה פרשת החברה שהקימה אשתו והוא שארגן זאת".

עוד אמר רמון כי "מבקר המדינה קבע שברק קנה שלטון בכסף. הוא בילה בפריז עם רעייתו ארבעה ימים בעלות של 20 אלף שקלים ללילה על חשבון המדינה". רמון הציע כי ברק "יילך הביתה ויסיר את נוכחותו המטרידה, הפוגעת תפקודית ומוסרית בפוליטיקה בישראל".

בתגובה לדבריו של רמון, אמרו מקורביו של שר הביטחון: "חיים רמון הוא עבריין מין מורשע, שניסה להידחף מחדש, בחסות נורמות השלטון הפסולות של קדימה, אל צמרת ממשלת ישראל. שר הביטחון ברק נאלץ לבלום את ניסיון העוועים הזה ומאז קשה לו לקבל מרמון מחיאות כפיים. רמון זקוק לרחמים, לרחמים בלבד".

כאמור, אמש החליט המבקר לינדנשטראוס כי משרדו יבדוק בשלב זה נושאים הנתונים לסמכותו לפי החוק, בהם דברים הנוגעים לתרומות למימון הפריימריז של נתניהו ומימון הנסיעות על ידי גורמים פרטיים שלא על פי הכללים למניעת ניגוד עניינים. המבקר החליט עוד כי נושאים נוספים ייבדקו בהתאם להתפתחויות.

* עדכון ראשון - 08:43.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully