וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא החשוד שתקף מינית מטופלות: ד"ר יצחק שנירר

עידן אבני

31.3.2011 / 18:14

שלושה שבועות לאחר שמספר נשים התלוננו כי הרופא שלהן תקף אותן מינית, הותר לפרסום כי מדובר באונקולוג ד"ר יצחק שנירר מביה"ח פוריה. הרופא נעצר הבוקר לאחר שניסה לצאת מהארץ

ד"ר יצחק שנירר, מנהל המכון האונקולוגי בבית החולים פוריה בטבריה, הוא הרופא שנחשד בביצוע מעשים מגונים במטופלות. כך הותר הערב (חמישי) לפרסום, לאחר שבית משפט השלום בנצרת האריך את מעצרו בשבעה ימים. ד"ר שנירר, בן 54, נעצר לפנות בוקר בנמל התעופה בן גוריון, לאחר שניסה לצאת מהארץ.

לפני כשלושה שבועות הגישו שש נשים תלונות נגד ד"ר שנירר במשטרת טבריה. הנשים טענו כי הוא תקף אותן מינית ואף אחת אף טענה בתלונתה כי הוא אנס אותה. בשעה 5:00 לפנות בוקר, ניסה ד"ר שנירר לצאת מהארץ. שוטרי מג"ב עצרו אותו בנמל התעופה בן גוריון.

הרופא שלא נעצר לאחר הגשת תלונות המטופלות, הועבר מנמל התעופה לחקירה במשטרת טבריה ומשם לדיון בהארכת מעצרו. רק היום, לאחר שניסה לצאת מהארץ הוחלט לעצור אותו. לפי התלונות שהוגשו נגדו, ד"ר שנירר תקף את המטופלות בשעה שבדק אותן במהלך הטיפולים. הנשים שחששו להתלונן, חברו יחד והגיעו לפני כשלושה שבועות עם עורך דין משותף לתחנת המשטרה.

ד"ר שנירר עצמו סירב לדבר בדיון בהארכת מעצרו. סניגורו, עו"ד אייל כהן, ביקש מבית המשפט להוציא צו איסור פרסום על פרטי הפרשה, אולם הבקשה נדחתה. נציג המשטרה בדיון, החוקר רס"ב מרדכי קדוש, אמר כי "לצערנו הרב יצאו לתקשורת חלק מהדברים, שלא היו צריכים לצאת לפרסום. למרות זאת, המשכנו בחקירה הוגנת וסמויה עד כמה שאפשר. טרם סיימנו לגבות עדויות ואז להזמין את החשוד לחקירה".

"אין אפשרות לשחרר אותו"

נציג המשטרה הוסיף כי "לפנות בוקר התקשרו אליי ונאמר לי כי החשוד מנסה לצאת את הארץ. לאחר שיידעתי את כולם כי בכוונתי לעצור אותו הוא נעצר והובא לתחנה, כרגע אין אפשרות לשחרר אותו כאשר החקירה גלויה בפניו, זה יסכן את החקירה וישבש אותה".

הסניגור, עו"ד אייל כהן, אמר בבית המשפט כי "כרטיס הטיסה הוזמן בינואר, זמן לא מבוטל לפני הפרסומים. לעניין השיבוש, לא כל פעם יוצא שהמתלוננות נגד הלקוח שלך עושות מסיבת עיתונאים. שלחנו מכתב למשטרת טבריה בעקבות הפרסומים, בו אמרנו שאנחנו יוצאים מתל אביב ומגיעים לחקירה, אך אמרו לנו שלא נצא לדרך".

עו"ד כהן הוסיף כי "החשוד יודע מהכתבות את פרטי המתלוננות. הוא יודע בדיוק במה דברים אמורים. הרי הוא מכיר אותם וטיפל בהם. זה אבסורד לומר שהחשוד ישבש את החקירה. בהנחייתי הוא לא עונה לטלפונים. אני זה שייעצתי לו כי הוא יכול לצאת מהארץ. יכול להיות שהייעוץ שלי היה קלוקל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully