וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: סייע לגיסתו לפרק מיטתה - ואנס אותה

31.3.2011 / 10:36

תושב ת"א בן 47 נאשם כי אנס וביצע מעשה סדום באחותה של אשתו בשני מקרים. מבקשת המעצר עולה כי בני משפחתה של הקורבן ניסו להניא אותה מלהגיש את התלונה

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש היום (חמישי) כתב אישום נגד תושב תל אביב בן 47, הנאשם שאנס וביצע מעשה סדום ומעשה מגונה באחותה של אשתו. על פי כתב האישום, לפני כחצי שנה סייע הנאשם למתלוננת להסיע את בנה ללימודים, ולאחר מכן החזיר אותה לביתה. היא הכינה לו קפה, ואז הוא החל לגעת בידה ובחזה שלה. היא ביקשה ממנה לחדול והוא עשה כן, אולם לאחר מכן חשף את איבר מינו בפניה והחל לגעת בעצמו. היא דרשה שיסתלק מהבית, אבל רק לאחר שהיא פתחה את דלת הבית הוא עזב.

עוד נטען נגדו, כי לפני כחודשיים, הגיע לביתה של המתלוננת כדי לסייע לה לפרק מיטה בביתה, לאחר שאחיותיה לא יכלו לעזור לה. לאחר שסייע לה, ישבו השניים בסלון, אז הוא החל לגעת בה ולנשק אותה. היא ביקשה שיפסיק, אולם הוא השכיב אותה בכוח על הספה, אנס אותה וביצע בה מעשה סדום. לאחר מכן התנצל, אמר לה שלא יעשה זאת שוב, ועזב.

הפרקליטות ביקשה להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. על פי בקשת המעצר, הנאשם התנצל על מעשיו ואף הציע לפצות את המתלוננת. עוד עולה מבקשת המעצר, כי הנאשם יצר קשר עם בעלה של גיסתו ועם הוריה ואחיותיה בניסיון להניא אותה מלהגיש תלונה נגדו, ואכן בני משפחתה הפעילו עליה לחץ רב שלא להתלונן במשטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully