וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: העובדים הסוציאליים יפסיקו הערב את שביתתם

28.3.2011 / 18:09

לאחר 23 ימים, נראה כי עובדי הרווחה יפסיקו כבר הערב את שביתתם. זאת לאחר שאיגוד העובדים הסוציאליים קיבל על עצמו את ההסכם עם האוצר, לפיו שכרם יועלה ב-25%

איגוד העובדים הסוציאליים החליט לקבל על עצמו הערב (שני) את עקרונות ההסכם שהוצג עם משרד האוצר לפני כשבוע ובכך להביא לסיומה של שביתת עובדי הרווחה, שהחלה לפני 23 ימים. יו"ר האיגוד, איציק פרי, צפוי להודיע על כך לנשיאת בית הדין הארצי לענייני עבודה בירושלים, נילי ארד. פרי יאמר לשופטת ארד כי האיגוד מקבל עליו את עקרונות ההסכם שהוצג עם משרד האוצר ולא אושר לפני כשבוע על ידי מרכז האיגוד.

החלטת האיגוד התקבלה לאחר שנשיאת בית הדין ארד איימה כי נסיגה מההבנות שהוסכמו מול ההסתדרות תגרור הוצאת צווי מניעה נגד העובדים הסוציאליים והחלטה לחייבם לשבור את השביתה ולחזור לעבודתם. בעקבות כך קיימו נציגי האיגוד הצבעה והחליטו לאשר את המתווה, אותו דחו לפני כשבוע.

במסגרת הסכמתו של פרי ייתכנו שינויים בחלוקת תוספת השכר בשיעור של 25% לעובדים הסוציאליים במגזר הציבורי. במהלך הדיון בבית הדין הארצי לעבודה, הזהירה השופטת ארד את משרד האוצר ואיגוד העובדים הסוציאליים, כי החזרת המו"מ לנקודת ההתחלה תסכן את ההישגים שהושגו עד כה. ארד פנתה לראשי איגוד העובדים הסוציאליים והזהירה אותם כי "החזרת המו"מ לנקודת ההתחלה תגדיל את הסיכוי להוצאת צווי המניעה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully