וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז: ישראל לא יכולה להתבצר מאחורי כיפת ברזל

חברי ועדת החוץ והביטחון ביקרו בבאר שבע, בה הוצבה מערכת כיפת ברזל, ותקפו את מדיניות הממשלה. מופז: "ההרתעה שהושגה במבצע 'עופרת יצוקה' נשחקה"

חברי ועדת החוץ והביטחון של הכנסת ביקרו היום (ראשון) בבאר שבע ונפגשו עם ראשי רשויות, בעקבות ההסלמה הביטחונית באזור.

יו"ר הוועדה, ח"כ שאול מופז (קדימה), תקף את הממשלה ואמר כי "ארגוני הטרור הכתיבו בימים האחרונים את סדר היום של מדינת ישראל והתושבים בדרום. לא יכול להיות שמיליון תושבים חיים על פי סדר יום של ארגוני טרור. נוצר מצב ש-100,000 תלמידים לא הלכו לבי"ס בגלל המצב הזה. לדעתי מדיניות הממשלה בסוגיה זו שגויה".

מופז הוסיף כי הממשלה "מכרסמת בהתרעה של ישראל וביכולת ההתקפית של גורמי הביטחון". לדבריו, "אנחנו היינו צריכים לגבות מחיר". מופז אמר כי ההרתעה שנוצרה במבצע עופרת יצוקה נשחקה והעריך כי בעתיד, היכולת לשמר את ההרתעה תהיה הרבה יותר קשה, מכיוון שהמדיניות שגויה". ביחס להצבת מערכת כיפת ברזל בבאר שבע אמר מופז: "מדינת ישראל לא יכולה להתבצר מאחורי כיפת ברזל כשבעזה החיים נמשכים".

ראש העיר שדרות, דוד בוסקילה, אמר במפגש עם חברי ועדת החוץ והביטחון, כי "החליטו להציב את הסוללה בבאר שבע כדי להשתיק את כולם. כולנו זקוקים אבל אין מספיק סוללות". ראש העיר שדרות הוסיף: "אנחנו היינו קורבן במשך שנים. צה"ל לא יצא לעופרת יצוקה בגלל שדרות ועוטף עזה אלא בגלל באר שבע ואשדוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully